Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpit or swallow?
You need to log in to create posts and topics.

12

Handuppräckning då. Är du "spit" eller "swallow"-typen?

I början var det mycket spotta och harkla men man tappar tempo och det är inte så kul. Så numera har jag lärt mej att bara svälja och se glad ut, om det inte är allt för stora rackare förstås.
Reson

He he, jag både spottar o fräser och har mig, men jag ser mig om först så ingen ska råka illa ut 🙂

Jag håller med Åsa, ut med det bara. Men det behöver inte innebära att man sänker farten...

Hahaha.....
Jag låter nog bli att svara.. 😉

He he he...annorlunda fråga! 🙂
Helt klart att jag spottar. Ut med skiten bara...om jag inte är innomhus då 😉

Jag är inget vidare på att spotta (har dålig teknik helt enkelt)

Sväljer nog ner det mesta med vatten från vätskebältet eller också kanske det rinner lite från munnen dregel varianten 😉

Jag sväljer. Men det beror nog på att jag gör det kontinuerligt hela tiden och inte har problem med vidare mycket slem i halsen. Om det kommer en större ansamling på grund av något är det klart att den ska ut 🙂

Måste nog säga att man är något av swallow personen. Upplever att halsen funkar bättre då ffa under vintern...........

Jag tycker faktiskt att detta kan bli lite jobbigt ibland. Spottet tycks alltid hänga kvar i en lång remsa och sedan fastna typ överallt. Jag antar att jag har en dålig spott-teknik.

"Jag antar att jag har en dålig spott-teknik."

Nej du springer för sakta. Man måste låta fartvinden slita loss klegget.

12