Quote from Guest on 14 July 2011, 11:57Hej!
Ikväll har jag tänkt att fortsätta min löpning från Stockholm till Mora. Jag kom så långt som till Örsundsbro på dalkarlsvägen men jag var inte tillräckligt återhämtad från min löptur i södra Sverige.
Min plan är att börja springa från Örsundsbro
Hej!
Ikväll har jag tänkt att fortsätta min löpning från Stockholm till Mora. Jag kom så långt som till Örsundsbro på dalkarlsvägen men jag var inte tillräckligt återhämtad från min löptur i södra Sverige.
Min plan är att börja springa från Örsundsbro
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 12:07Om du kommer längre norrut, kan jag haka på en sträcka bara vi inte är i Berlin då.
Om du kommer längre norrut, kan jag haka på en sträcka bara vi inte är i Berlin då.
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 12:10Om du inte kommer försent kan du få sova över hos oss och kanske få sällskap någon mil!?
Om du inte kommer försent kan du få sova över hos oss och kanske få sällskap någon mil!?
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 12:15Tack o tack 🙂
Tack o tack 🙂
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 12:17Med försent menar jag att vi åker iväg på semester 23 juli! Så det blir lite knappt om tid?!
Med försent menar jag att vi åker iväg på semester 23 juli! Så det blir lite knappt om tid?!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 12:19Jag ska åka ikväll så jag kommer dit före den 23:e.
Jag ska åka ikväll så jag kommer dit före den 23:e.
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 12:40Kul, hör av dig då du börjar närma dig!
Kul, hör av dig då du börjar närma dig!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:40Vilken tid startar du från örsundsbro? Jag kan komma loss senare under kvällen, springer gärna en bit med dig!
Vilken tid startar du från örsundsbro? Jag kan komma loss senare under kvällen, springer gärna en bit med dig!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:45Läste att du börjar sent ikväll, detta kanske blir en nattrunda. Jag har repetition med bluegrassbandet i vår trädgård från kl 17.00 vi borde vara klara till senast 21.00. Vilken väg tar du från örsundsbro? Här har du mitt mobilnummer 070-6 8 7 2 404
Läste att du börjar sent ikväll, detta kanske blir en nattrunda. Jag har repetition med bluegrassbandet i vår trädgård från kl 17.00 vi borde vara klara till senast 21.00. Vilken väg tar du från örsundsbro? Här har du mitt mobilnummer 070-6 8 7 2 404
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:22Dalkarlsvägen till Sala. tänke börja så sent som möjligt på kvällen, du är nog färdig då.
Dalkarlsvägen till Sala. tänke börja så sent som möjligt på kvällen, du är nog färdig då.