Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 17:48Höhöhö!
Höhöhö!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 21:51Det här är en av anledningarna att älska funbeat! Ha en god tur! 🙂
Det här är en av anledningarna att älska funbeat! Ha en god tur! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 20:46Det blev Örsundsbro till möklinta på morgonen. De första fem mil till Sala var med Christer.
Handlade en smörgås och en bira och fortsatte.
Var jättenära till Dalagränsen men jag hann inte och för att vara ärlig hade ingen lust att tar mig 15km till.
Det blev Örsundsbro till möklinta på morgonen. De första fem mil till Sala var med Christer.
Handlade en smörgås och en bira och fortsatte.
Var jättenära till Dalagränsen men jag hann inte och för att vara ärlig hade ingen lust att tar mig 15km till.
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2011, 21:17Fortsätter du norrut i morgon?
Ring mig om du vill sova över eller fika här!
Fortsätter du norrut i morgon?
Ring mig om du vill sova över eller fika här!
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 21:28Hej Christer,
Tyvärr inte, vi ska till Mora och hälsa på familjen.
Hade jag börjat igår kväll hade jag kanske hunnit till Garpenberg.Jag ser fram emot det nästa gång om du är hemma.
Hej Christer,
Tyvärr inte, vi ska till Mora och hälsa på familjen.
Hade jag börjat igår kväll hade jag kanske hunnit till Garpenberg.
Jag ser fram emot det nästa gång om du är hemma.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 22:27Tack Andrew för en kanondag där vi "crossed countys". Trevligt sällskap och perfekt löparväder. Åt fantastiskt goda isterband och surkål med en kall öl till middag och det var ljuvligt gott. Ska bli kul att läsa din tidning när den kommer.
Tack Andrew för en kanondag där vi "crossed countys". Trevligt sällskap och perfekt löparväder. Åt fantastiskt goda isterband och surkål med en kall öl till middag och det var ljuvligt gott. Ska bli kul att läsa din tidning när den kommer.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 23:14Underbart att du fick napp av en spontanultralöpare! Låter som ni hade det trevligt under resan också.
Förresten, skönt sväng där i ladan, Christer!
Underbart att du fick napp av en spontanultralöpare! Låter som ni hade det trevligt under resan också.
Förresten, skönt sväng där i ladan, Christer!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 00:30Jag älskar löpare! (H:)
Christer - underbart band -kan man hyra er=!?!
Jag älskar löpare! (H:)
Christer - underbart band -kan man hyra er=!?!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 08:47Tack! Jo då det går bra att hyra oss!
Tack! Jo då det går bra att hyra oss!
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2011, 20:04Å jag vill vara med å spela 🙂
Å jag vill vara med å spela 🙂