Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSport bh
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det någon som prövat Adidas bh med polars puls indikator?? Jag o en kompis köpte varsin för att det lät så bra när man slapp ha pulsbandet men ingen av våra fungerar.. (t-)

Har talat både med polar o med Adidas o dom hade inte hört talas om det förru

Testa med en gel på apoteket som förstärker kontakten. Samma gel som man har till tens-apparater. Avdunstar inte som vatten.

Jag har inte testat sån sport-bh med hållare för pulsbandet, däremot har jag väldigt svårt att få kontakt så långt upp, jag måste sätta ner pulsbandet mer åt magen till för att det ska funka. Jag vet inte varför dock.

Bra tips Helle!(t+)
Har det hemma så jag prövar på träningen om en stund.
Iofs så har jag aldrig haft problem med kontakten på mitt pulsband men det här kanske är en annan grej. Återkommer med resultat.

Fungerade tyvärr inte(t-) med gelen.

Snacka med polar igen, funkar det inte ens med gel måste det ju vara nåt annat problem...

Oscar det är variant nr 1 med sändare som man fäster. Har försökt hitta batterier men inte sett var de kan vara tror att de är inbyggda på något sätt för sändaren är liksom i ett silikonhölje. Svårt att förklara ha ha:D
Jag ska kontakta polar igen idag o

Håller med Oscar, det låter ju jobbigt att bara använda en bh 😉

Missförstånd! Vi har redan klockor o pulsband sedan några år.Bh´n är något som kommit ut på marknaden under senaste året som dom sa att man kunde köpa som tillbehör. Som tjej är det ganska skönt att slippa ha både sport bh o pulsband så om det funkar är d

Aaah, ok... Men då är det nog inte sändaren, ifall den funkar med det andra pulsbandet...

Jag sitter förresten med liknande problem. Inte med bh då 🙂 men däremot strul med pulsband. Jag blev av med mitt pulsband till min suunto T4 och igår köpte jag et

12