Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 08:49Skönt att du slipper bh problemet ha ha. 😉
Min kompis hade samma problem då hennes sändare är skyddad för störning av andra mottager så då fick hon lämna in den för synk. Det var något med att serienr måste programeras mot pulsbands mottagaren. Kanske är
Skönt att du slipper bh problemet ha ha. 😉
Min kompis hade samma problem då hennes sändare är skyddad för störning av andra mottager så då fick hon lämna in den för synk. Det var något med att serienr måste programeras mot pulsbands mottagaren. Kanske är
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 12:01Mimmi Pigg: Jag har också svårt att få kontakt när jag har sändarbältet så högt upp. Var ganska missnöjd med min pulsklocka ända tills jag kom på att sätta bältet längre ner på magen istället för precis under brösten. Trodde det bara var jag som var konst
Mimmi Pigg: Jag har också svårt att få kontakt när jag har sändarbältet så högt upp. Var ganska missnöjd med min pulsklocka ända tills jag kom på att sätta bältet längre ner på magen istället för precis under brösten. Trodde det bara var jag som var konst
Quote from Linnea Persson on 10 May 2007, 12:14Jag skrotade faktiskt en pulsklocka bara för att jag trodde att den inte funkade. Köpte en ny, samma sak, sen läste jag ett tips om att testa att sätta mottagern på ryggen (skulle tydligen vara bättre om man var cyklist) och då tänkte jag att då borde det
Jag skrotade faktiskt en pulsklocka bara för att jag trodde att den inte funkade. Köpte en ny, samma sak, sen läste jag ett tips om att testa att sätta mottagern på ryggen (skulle tydligen vara bättre om man var cyklist) och då tänkte jag att då borde det
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 10 May 2007, 12:32Suzanne, tack. Nu löste det sig, kollade på suuntos sida och om synkningen inte fungerade så skulle man visst slita ut batteriet på pulsbandet, vända det bakofram och sedan trycka in batteriet rätt igen, vända sig i riktning mot Finland och be några böner
Suzanne, tack. Nu löste det sig, kollade på suuntos sida och om synkningen inte fungerade så skulle man visst slita ut batteriet på pulsbandet, vända det bakofram och sedan trycka in batteriet rätt igen, vända sig i riktning mot Finland och be några böner
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 16:29Kul att kunna hjälpa till Oscar! Lycka till med träningen framöver(t+)
Kul att kunna hjälpa till Oscar! Lycka till med träningen framöver(t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 13:59Jag har också svårt att få kontakt med pulsbandet och har ckså skrotat en klocka för det. Måste prova att ha det längre ner. (t+) Kl att hör att andra också har problem. Trodde att det var nått fel på mig. 😀
Jag har också svårt att få kontakt med pulsbandet och har ckså skrotat en klocka för det. Måste prova att ha det längre ner. (t+) Kl att hör att andra också har problem. Trodde att det var nått fel på mig. 😀