Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSport-bh (igen)
You need to log in to create posts and topics.

Vi har ju pratat en massa om detta förr. Men.

Okej, jag har en rätt nyköpt Stay In Place i strl M, som ska motsvara omkrets under byst på 80 cm (mätte precis upp 76 cm). Men jag får knappt fanstyget över huvudet, och när den väl är på plats efter många o

Jag gillade zipvarianten när jag ammade, fast gärna med en amningsbehå under ... och den var rätt bra, fast sedan jag började springa är det inte den som gäller längre. Man jag har för mig att Stayinplace har tre varianter? den klassiska, för liten-normal

Är det någon särskild anledning till att det ska vara zip-funktion fram?

Svårt att amma annars.

Knäppning bak kan också funka, det viktigaste är att jag slipper dra den över huvudet.

För något år sen hade jag glömt min sport-bh hemma när jag skulle träna och panikinköpte då en Swegmark på Lindex, som jag inte alls trodde jag skulle vara nöjd med men jag hade bråttom och tänkte att det duger väl till nåt.

Det är den bästa sport-bh ja

Grejen är ju att för att en sport-bh verkligen ska göra det den är avsedd för, dvs hålla bysten mer eller mindre stilla trots att man motionerar behöver den sitta som en tvångströja direkt när man tar den på sig. Det brukar ge med sig efter en rätt kort

Har aldrig lyckats få på någon sportbehå genom att dra den över huvudet. För stel i axlarna antagligen. Tipsar om att istället lägga den på golvet, hoppa i den och dra hela vägen upp!

Madde: Förutsätter inte det där helt andra sorters höfter (höftmått?) än många kvinnor generellt sett är begåvade med?

Jag ÄLSKAR Shock Absorber Run: http://www.loplabbet.se/store/klader/dam/sport-bh/cmbra-run-sports-bra-svart.html

Två knäppningar bak. Är superstadig utan att sitta åt för hårt. Men den är lite konstig i storlekarna tycker jag, så provning rekommenderas.