Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:11Jag har en triumph triaction, den har knäppning bak, jag tycker den är jättebra. Har också en nike utan knäppning, den är helt ok, lite svår att få på MEN när den är svettig efter träningsrundan är det nästan omöjligt att få av den...
Jag har en triumph triaction, den har knäppning bak, jag tycker den är jättebra. Har också en nike utan knäppning, den är helt ok, lite svår att få på MEN när den är svettig efter träningsrundan är det nästan omöjligt att få av den...
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 20:57@ Jessie: Tror inte att bredden över höfterna är så mycket större än axelbredden, och så slipper man att trassla in sig i armarna och håret!
🙂
@ Jessie: Tror inte att bredden över höfterna är så mycket större än axelbredden, och så slipper man att trassla in sig i armarna och håret!
🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:19Det finns inte en chans att jag kan få på mig en sportbh genom att trä den över höfterna. Tror det är många kvinnor som har större omkrets kring höfterna än axlarna, men absolut inte alla så klart. Tur för er som kan göra så!
Det finns inte en chans att jag kan få på mig en sportbh genom att trä den över höfterna. Tror det är många kvinnor som har större omkrets kring höfterna än axlarna, men absolut inte alla så klart. Tur för er som kan göra så!
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:25Jag är helnöjd med min Shock Absorber, men första gången kom jag knappt väg för jag fick inte till det övre spännet (#)
Jag funderade på att ringa på hos grannen, det blev bakvänt när jag tittade i spegeln. Nästa gång fanns min syster i närheten och erbjö
Jag är helnöjd med min Shock Absorber, men första gången kom jag knappt väg för jag fick inte till det övre spännet (#)
Jag funderade på att ringa på hos grannen, det blev bakvänt när jag tittade i spegeln. Nästa gång fanns min syster i närheten och erbjö
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 23:01Butiken Change har jättebra SportBH som är knäppt i ryggen.
Är jättenöjd med den och de hjälper till att prova ut så den blir rätt.
Butiken Change har jättebra SportBH som är knäppt i ryggen.
Är jättenöjd med den och de hjälper till att prova ut så den blir rätt.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:12Har en såndär bh med dragkedja, men hur jag än bär mig åt får jag inte den att stanna uppe! Trodde först att det var fel storlek, så jag skickade tillbaka den och bad om en större, men nej... :@
Har en såndär bh med dragkedja, men hur jag än bär mig åt får jag inte den att stanna uppe! Trodde först att det var fel storlek, så jag skickade tillbaka den och bad om en större, men nej... :@
Quote from Christer Heinbäck on 3 February 2011, 09:24Jag har också en Shock Absorber Run men jag knäpper bara upp det spännet som är som ett vanligt BH-pänne bak. De som sitter i axelbanden funderar jag på att sy fast för den ena brukar gå upp.
Men jag är mycket nöjd med den i övrigt.
Jag har också en Shock Absorber Run men jag knäpper bara upp det spännet som är som ett vanligt BH-pänne bak. De som sitter i axelbanden funderar jag på att sy fast för den ena brukar gå upp.
Men jag är mycket nöjd med den i övrigt.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:42Jag använder alltid Champions T-back sports bra när jag springer. http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=140&ArticleId=4372&hgid=1&articlename=Champion+T-Back+Sports+bra+black&Page=1&SortFilter=&PriceType= Dock har den ingen knäppning utan ma
Jag använder alltid Champions T-back sports bra när jag springer. http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=140&ArticleId=4372&hgid=1&articlename=Champion+T-Back+Sports+bra+black&Page=1&SortFilter=&PriceType= Dock har den ingen knäppning utan ma
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 10:01Kan rekomendera Triumphs sport BH, har använt dem under 30 år och är fortfarande super nöjd, även till annan motion än löpning, bla ridning.
Kan rekomendera Triumphs sport BH, har använt dem under 30 år och är fortfarande super nöjd, även till annan motion än löpning, bla ridning.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 10:38Den bästa jag haft var en Champion i tråk-bh-modell jag köpte för nästan tio år sedan i en kupstorlek för liten. har använt den tills den föll sönder, men har inte hittat den igen. Bäst just nu (bland de modeller som är lätta att hitta på typ Stadium och
Den bästa jag haft var en Champion i tråk-bh-modell jag köpte för nästan tio år sedan i en kupstorlek för liten. har använt den tills den föll sönder, men har inte hittat den igen. Bäst just nu (bland de modeller som är lätta att hitta på typ Stadium och