Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSport-BH med bra fukttransport?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har en bh av märket Odlo (norskt) som jag tycker transporterar svett bra. Bättre än min favvo från Shock Absorber. Tyvärr var det en gratis provex som känns lite för liten över axlarna (har inte justerbara axelband) så jag har inte använt den så mycke

Nu har inte jag liten byst utan behöver mycket stöd, men jag har använt Shock absorber i flera år. Köpte min första för kanske 4 år sedan och använder den fortfarande! Visst, den är sliten men den funkar absolut. Jag brukar bli våt under bysten, men inte

Jag har köpt en sport-bh i merinoull. Den tycker jag är suverän. Det bästa av allt är att den inte luktar svett. Man kan bara skölja av den i vatten efter varje pass och sedan tvätta i maskin lite då och då. Köpte min på addnature.se

Är det bra stöd för en större byst?

En sportis som jag tycker är super är Salming shape sport, den transporterar fukten utmärkt och sitter super. Har testat många genom åren och den får 5+

Jag kör SOC Sports BRA - Stadiums eget märke, 199 :-. Helt OK om man inte har så stor byst.

På den här sidan kan du också se och jämföra lite olika modeller.

Blev en jättelång länk men jag hoppas den fungerar.

http://www.stadium.se/sport/traning/tranin

Celos: det beror förstås på vilken byst man har. Jag har en B80 och då funkar det :-). Sen beror det ju också på om man har en fast byst eller inte, om man nu råkar ha större byst än jag.

@Mona:
Här är det 85DD som gäller och hela härligheten är på väg söderut så då funkar det nog inte för mig 🙂

12