Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ett välgörenhetslopp där alla inkomster går oavkortat till Alzheimerfondens forskning för att hitta botemedlet mot Alzheimerssjukdom, en sjukdom som drabbar ca 60% av alla demenssjuka.

För att samla in pengar till forskning och för att få upp folks ögon

Åh, vilket bra intiativ! Tyvärr bor jag lite för långt ifrån Gävle, men "anmäler" mig och springer på hemmaplan! Startavgift kommer när jag vet vilket bank- /postgironr pengarna ska in på!

Finns det några i Stockholmstrakten som skulle vilja dra en runda i Ursvik på gul/vita 5:an där för den goda sakens skull?

Jag är gärna på om jag inte springer Hässelbyloppet den dagen. Isåfall får detta ingå i den milen. 🙂

För i så fall skulle Stockholmarna kunna samlas söndagen den 14e oktober klockan 15.00 vid start/målområdet i Ursvik, anmälningsavgiften 50:- skulle sättas in på alzheimerfondens konto väl?

i så fall är det Plusgiro: 90 11 19-8 eller Bankgiro: 901-1198 e

Jag sa kanske på Facebook, men snmälningsavfiften tänker jag betala...

Hmm... här finns oanade möjligheter. Jag springer Hässelbyloppet den dagen och funderar på om man kan få använda det sk. "mutsystemet" på sin miltid där, bara man donerar tillräckligt mycket pengar till Alzheimersforskningen i samband med det här loppet.

Jepp, det är deras konto som gäller, det är för säkerheten och så syns det att allt går rätt till.

Jag tror jag måste ordna någon form av lista folk kan skriva upp sig på, tänkte redovisa resultatet efter loppet hur mycket pengar vi samlat ihop. Är det

Hm... har inte google docs nån form av onlineformulär-lista av något slag?

Aha, det ska jag ta och kika upp. Tackar.