Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Okidoki...jag hade ju några i ett kuvert....ska kolla vad dom finns om dom finns kvar liksom..!

Jag måste säga att jag är imponerad. Svenska folket är givmilda. Kan här med berätta att Fredrik Holmgren tangerade det svenska rekordet på 5km idag... eftersom han använde sig generöst av mut-systemet. Guld värt!

Anmälningarna fortsätter att komma, framförallt av löpare som kommer springa på andra ställen än i Gävle. Prag, Korea, Värnamo och en hel hög stockholmslöpare.

Stort!

"Prisbordet" börjar ta form och anmälningar trillar fortfarande in titt som tätt. Det ryktas om en flygvapen-pluton som ska vara med och springa, men än så länge låter jag det vara just ett rykte.

Glöm inte fylla i https://docs.google.com/spreadsheet/vi

Körde en Alzheimer-femma nere på strandpromenaden i Lloret de Mar, Costa Brava å Spanien. Den gick på hiskliga 35:41. Å så körde jag ytterligare en för säkerhets skull i Månkarbo igår på nya rekordtiden 33:47. "Säjftat" å klart alltså å så får jag se om j

Hallå där Kjelle, hoppar du på ett ben numera?

Kommer du Christer så måste jag ju absolut komma....hoppandes på ett ben.!?
Å så slår vi naturligtvis ett vad : Den som kommer först betalar den andres startavgift....hehehe...Synes i Hemlingby då..?!

Nä tyvärr får jag nog springa hemma - bidrag var väl det väsentliga och det klarade jag sittandes 🙂

En vecka kvar! Spännande.
Ni är 50st som fyllt i formuläret för anmälan, varav 25st sagt att de springer på plats. Vet att många sagt i kommentarer här/facebook att de ska vara med, antingen på plats eller på egen ort. Ser gärna att ALLA fyller i formulä

Shit Perra !.....det blir tåg till Lund som jag befarade.!...Ett rött pannband med trevliga texten LAND har dock dykt upp så den tvättar vi å spar....hehehe...Hoppas ändå kunna kuta en tredje femma senare för din saks skull....höres!