Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu ska vi se om detta fungerar.
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDJfdXE4Y3J0djBCQ1hBUjRMdFBOX3c6MQ

Där ska finnas ett formulär om man är intresserad av att fylla i om man deltar på något sätt.

Jag vet redan att jag ska springa i Ursvik den dagen, så jag fyllde i direkt.

Jag vet att jag ska springa 50 km den 13:e. Får se om jag kommer ihåg att springa 5 km återhämtning dagen efter.

Gör som Christer annars, betala anmälningsavgiften och var med i tanken alena?

Javisst

Skulle det vara så att du springer 50km dagen före så kan vi nog räkna med de kilometrarna. Antar att det är SUM? har själv planer på att åka ner och springa det.

Jepp, SUM såklart! Det hör alltså till vanligheterna att jag springer lite återhämtning dan därpå så det handlar bara om att komma ihåg att rapportera in det.

Done!

Haha Perra.....vilket underbart initiativ å jag kommer nog å kutar å med mig kanske flera i familjen...tror jag anmäler en del av dom iaf så får vi se å pröjsar väl in som Christer i förväg. Var det inte du förresten som ville ha pannband?????....fick du

härligt att se att så många tyckte det var en bra ide och antingen kommer och springer eller springer på annat håll. en anmälan från prag har trillat in.

jo kjelle, det var jag som letade pannband, fick tyvärr aldrig fatt i några. kör för tillfället i e