Quote from Guest on 18 March 2012, 10:53Jag ramlade över en ny app som heter "Zombies, Run!" och tänkte dela med mig. Jag funderar på att köpa den och testa. Verkar kul att göra löpningen lite annorlunda och spännande.
Någon här som prövat appen?
Det handlar alltså om att man ska springa ut
Jag ramlade över en ny app som heter "Zombies, Run!" och tänkte dela med mig. Jag funderar på att köpa den och testa. Verkar kul att göra löpningen lite annorlunda och spännande.
Någon här som prövat appen?
Det handlar alltså om att man ska springa ut
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 11:03Har köpt den för 3 dagar sedan och kan bara rekommendera den. Den låter dig lyssna på din egen musik och tvingar dig spurta när zombies springer efter dig. Storyn spelas upp mellan dina låtar, den avbryter de inte, det uppskattar jag. Varje gång du plocka
Har köpt den för 3 dagar sedan och kan bara rekommendera den. Den låter dig lyssna på din egen musik och tvingar dig spurta när zombies springer efter dig. Storyn spelas upp mellan dina låtar, den avbryter de inte, det uppskattar jag. Varje gång du plocka
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 13:39Finns tyvärr inte till min Droid än, vad jag kan se på hemsidan i alla fall. Kommer till Droid till våren. Beroende på pris blir den kanske inköpt, det låter i alla fall väldigt spännande och roligt! Lite taggad blir jag faktiskt 😛
Finns tyvärr inte till min Droid än, vad jag kan se på hemsidan i alla fall. Kommer till Droid till våren. Beroende på pris blir den kanske inköpt, det låter i alla fall väldigt spännande och roligt! Lite taggad blir jag faktiskt 😛
Quote from Christer Berg on 18 March 2012, 13:48Om ni ska springa med den här appen (som verkar intressant) så tänk på att zombie chase mode som uppmanar en att spurta och springa ifrån låtsasvarelser i en postapokalyptisk värld... DU är å andra sidan INTE i en postapokalyptisk värld. Du kanske springe
Om ni ska springa med den här appen (som verkar intressant) så tänk på att zombie chase mode som uppmanar en att spurta och springa ifrån låtsasvarelser i en postapokalyptisk värld... DU är å andra sidan INTE i en postapokalyptisk värld. Du kanske springe
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 14:02Roleplay! (L)
Men helt rätt, som Christian säger - försiktigt när ni springer ifrån Zombies. Analoga Bilar gör mer ont än Digitala Zombies.
Roleplay! (L)
Men helt rätt, som Christian säger - försiktigt när ni springer ifrån Zombies. Analoga Bilar gör mer ont än Digitala Zombies.
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 19:30Går de att köra Spotify eller måste det vara låtar ur iTunes?
Går de att köra Spotify eller måste det vara låtar ur iTunes?
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 11:25Åååh va jag längtar tills jag köper min nya mobil så jag kan köpa den där appen hehe 😛 Ska se om jag kan få några polare att sätta igång med det där oxå *taggad*
Åååh va jag längtar tills jag köper min nya mobil så jag kan köpa den där appen hehe 😛 Ska se om jag kan få några polare att sätta igång med det där oxå *taggad*
Quote from Christer Berg on 23 March 2012, 11:51Åsa, enligt ett klipp på youtube används iphones standardspelare. Det är för att spelmeddelanden ska kunna spelas mellan låtarna.
Åsa, enligt ett klipp på youtube används iphones standardspelare. Det är för att spelmeddelanden ska kunna spelas mellan låtarna.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 12:01Jag kan knappt bärga mig tills den kommer för Android!
Jag kan knappt bärga mig tills den kommer för Android!
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 19:43Shit, vad roligt, det passar ju perfekt till min löparväst:
BILD:http://img.photobucket.com/albums/v343/asfaltsflickan/Bild0210-1-1.jpg
Måste provas nästa gång jag vill få upp pulsen lite. 🙂
Shit, vad roligt, det passar ju perfekt till min löparväst:
BILD:http://img.photobucket.com/albums/v343/asfaltsflickan/Bild0210-1-1.jpg
Måste provas nästa gång jag vill få upp pulsen lite. 🙂