Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 09:32Haha underbart! Jag har inte köpt den ännu med tanke på att jag inte kan använda Spotify. Jag har ingen musik att lägga in i itunes. 🙁
Haha underbart! Jag har inte köpt den ännu med tanke på att jag inte kan använda Spotify. Jag har ingen musik att lägga in i itunes. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:04Jag använder den med Spotify. Det enda som är skillnaden är att musiken fortsätter att spela när storyn kommer. Men det gör inte mig nåt. Bara man har bra volym på.
Jag använder den med Spotify. Det enda som är skillnaden är att musiken fortsätter att spela när storyn kommer. Men det gör inte mig nåt. Bara man har bra volym på.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 16:39Vart finns den där att köpa? bilden ovan
Vart finns den där att köpa? bilden ovan
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 19:40Tack för årets bästa tips Åsa!
Jäkligt kul, men fan vad man fick springa när man blev jagad då... Jag blev uppäten 3ggr idag. 🙁
Men det blev ett nytt PB i alla fall. Gött!
Tack för årets bästa tips Åsa!
Jäkligt kul, men fan vad man fick springa när man blev jagad då... Jag blev uppäten 3ggr idag. 🙁
Men det blev ett nytt PB i alla fall. Gött!
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 15:01@Mikaela, om du menar min väst så finns den tyvärr inte att köpa utan jag har pimpat den själv, med hjälp av ett brett reflexband, en brytbladskniv och lite textillim. Enkelt att fixa men lite pilligt att skära ut bokstäverna snyggt.
Testade för övrigt a
@Mikaela, om du menar min väst så finns den tyvärr inte att köpa utan jag har pimpat den själv, med hjälp av ett brett reflexband, en brytbladskniv och lite textillim. Enkelt att fixa men lite pilligt att skära ut bokstäverna snyggt.
Testade för övrigt a
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 18:37@Maria är det oki att jag "kopierar" det och gör en egen? Faen va nice, måste kolla om den kommit till android så jag kan ta hem den 🙂
@Maria är det oki att jag "kopierar" det och gör en egen? Faen va nice, måste kolla om den kommit till android så jag kan ta hem den 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 20:40Självklart! Ju fler zombie-tränare desto bättre! 🙂
Självklart! Ju fler zombie-tränare desto bättre! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 20:48Västen var ju helt fantastisk! (H:)
Väcker definitivt vill ha begäret...
Västen var ju helt fantastisk! (H:)
Väcker definitivt vill ha begäret...
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:29Mycket cool väst! 🙂
Mycket cool väst! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 20:48Great (t+) då kan vi bli "training for the zombie apocalypse"-ligan eller nått haha som sprider sig runt om i Sverige och sen kanske världen haha 😀
Great (t+) då kan vi bli "training for the zombie apocalypse"-ligan eller nått haha som sprider sig runt om i Sverige och sen kanske världen haha 😀