Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpring ifrån Zombies!
You need to log in to create posts and topics.

Yes till Zombies run 2! <3

Jag håller på att köra genom Zombies run just nu och tycker att det är helt fantastiskt roligt och bra för motivationen. Har tillochmed tänkt köra om några uppdrag för att de var så kul. Har den för Android.

Just nu så är det rea på Zombies,run-apparna för samtliga plattformar, minst 50% fram till nyår! Perfekt tillfälle att slå till om man tyckt att priset var saftigt tidigare, och Couch-to-5k-appen har precis kommit ut till Android 🙂

Man behöver inte var

Har precis börjat med detta (som ett kul komplement) men blir inte klok på när man blir tagen eller ej. Häromdan höll jag 4:45-tempo när jag inte var jagad o ökade till ~3:45-tempo när jag hade zombies efter mig. Ena gången blev jag tagen o andra gången k

Jag har fått för mig (utan några som helst fakta) att det är relativt till farten du håller när jakten börjar. Sen så kan ju eventuella felmätningar i GPS:en ställa till all möjlig oreda, har du haft bra GPS-uppkoppling?

Jag har för mig att jag läste någonstans att man behövde öka takten med 20% under 30 sekunder för att komma undan. Men som sagt, strul med GPSen eller mätningen kan ju vara anledningen till att du åkte fast ändå.

Tack för svar. Jag hittade oxå det där med 20% o när jag verkligen såg till att ökningen var större än så blev jag heller inte tagen. Misstänker dock att det inte alltid funkar då jag blev tagen trots ökning på 50% men då av den föredetta runner nr5.

Någon som har erfarenhet av hur bra det funkar till Android samt i synnerhet Samsung galaxy s2?

Känner att det är dags attbörja förbereda sig på allvar inför apokalypsen, vi är ju förbi 2012 så snart måste det hända

@Andreas: jo, jag blev också tagen av fd Runner 5, trots att jag gick från 5:30 till 4:15, dock åkte jag på en backe som saktade ner min fart, så det kan ha varit därför jag åkte dig.

Har testat en gång, men det blir fler. Helt ok intervallträning, och

@Erik. Har bara testat på min Xperia Active. De skrev på deras sida att det kan vara problem att installera på vissa telefoner, om de har lite internt minne. Även om man installerar på SD-kortet, så behöver den tydligen utrymme (under installation?) på te

Har bara kört ett par uppdrag men tycker att det är superkul, men jag funderar på om alla updragen är så korta.
Har klarat av uppdragen på ca 25 min och sedan fått lyssa till "zombieradio" resten av rundan. (inte för att det inte är lite kul oxå men inte