Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 13:29Jag har ställt in mina uppdrag på "ca 1 hour" (på iPhone), då spelas det två låtar mellan varje sekvens. Det brukar gå på allt mellan 35-60 minuter, så det är väl ganska inexakt hur lång tid det tar. Jag diggar iofs Zombie radio och tycker inte att det är
Jag har ställt in mina uppdrag på "ca 1 hour" (på iPhone), då spelas det två låtar mellan varje sekvens. Det brukar gå på allt mellan 35-60 minuter, så det är väl ganska inexakt hur lång tid det tar. Jag diggar iofs Zombie radio och tycker inte att det är
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 14:54Spelar den ett urval av de låtar man har på mobilen? Hur funkar musik-delen?
Spelar den ett urval av de låtar man har på mobilen? Hur funkar musik-delen?
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 15:36Du skapar en spellista i din MP3-app o så pekar du ut den när du väljer uppdrag.
Du skapar en spellista i din MP3-app o så pekar du ut den när du väljer uppdrag.
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 16:15Schysst! Dags att testa senare i kväll!
Schysst! Dags att testa senare i kväll!
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 15:59Sedan när man är klar med uppdragen så kan köra races, de triggar på tillryggalagda sträcka istället för tid, finns 5, 10 och 20 km.
Sedan när man är klar med uppdragen så kan köra races, de triggar på tillryggalagda sträcka istället för tid, finns 5, 10 och 20 km.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 22:27Shit va nice! Ska prova. Finns det fler träningsappar likt denna som någon kan rekommendera?
Shit va nice! Ska prova. Finns det fler träningsappar likt denna som någon kan rekommendera?
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 23:06Testade en annan zombie-app tidigare, men den var baserad på karta på mobilen, så man var tvungen att titta på mobilen emellanåt för att välja väg. Vad som var coolt med den var att den faktiskt "tvingade" mig att leta nya vägar, beroende på var zombiern
Testade en annan zombie-app tidigare, men den var baserad på karta på mobilen, så man var tvungen att titta på mobilen emellanåt för att välja väg. Vad som var coolt med den var att den faktiskt "tvingade" mig att leta nya vägar, beroende på var zombiern
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 13:34Kul att se att så många börjat bli zombie-löpare! 🙂
Själv så tappade jag lite motivationen efter att jag upptäckte att man kan fuska genom att dra ned på tempot för att bättre lyckas med fartökningen i intervallerna. 😛
Kul att se att så många börjat bli zombie-löpare! 🙂
Själv så tappade jag lite motivationen efter att jag upptäckte att man kan fuska genom att dra ned på tempot för att bättre lyckas med fartökningen i intervallerna. 😛
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 14:12@åsa, ja o nej, visst vore det kul om man kunde sätta vilken fart man springer i för att sen tvingas öka men då blir man samtidigt beroende av terrängen. Det jag tycker är kul med att man kan ändra sig under "resans gång" är just att öka grundfarten o se
@åsa, ja o nej, visst vore det kul om man kunde sätta vilken fart man springer i för att sen tvingas öka men då blir man samtidigt beroende av terrängen. Det jag tycker är kul med att man kan ändra sig under "resans gång" är just att öka grundfarten o se
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 14:52Kan man välja uppdrag eller kör de uppdragen i en bestämd ordning?
Jag springer ibland själv och ibland med sällskap, och det vore skoj om sällskapet skulle kunna köra samma uppdrag som jag så vi kör "samtidigt". Skulle det vara genomförbart?
Kan man välja uppdrag eller kör de uppdragen i en bestämd ordning?
Jag springer ibland själv och ibland med sällskap, och det vore skoj om sällskapet skulle kunna köra samma uppdrag som jag så vi kör "samtidigt". Skulle det vara genomförbart?