Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 15:58Är det någon som har hittat några fler roliga träningsappar?
Är det någon som har hittat några fler roliga träningsappar?
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 12:01Jag är sent ute, men testade appen igår.
Grymt kul!! (t+)
Jag är sent ute, men testade appen igår.
Grymt kul!! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2013, 12:10Det här låter ju jätteroligt, måste jag testa!
Är det någon som vet om man måste vara uppkopplad till internet medan man springer eller om man laddar ner alla utmaningar när man laddar ner appen och kan springa utan tillgång till internet?
Det här låter ju jätteroligt, måste jag testa!
Är det någon som vet om man måste vara uppkopplad till internet medan man springer eller om man laddar ner alla utmaningar när man laddar ner appen och kan springa utan tillgång till internet?
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 17:17Behöver inte internetuppkoppling medans man springer.
Edit: Man laddar ner varje uppdrag var för sig innan.
Behöver inte internetuppkoppling medans man springer.
Edit: Man laddar ner varje uppdrag var för sig innan.
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 20:23Det är så kul att zombierunna (nytt ord i bekantskapskretsen). Nu finns ju nya Airdrop mode oxo och 3 nya missions kommer lagom till halloween.
Jag är så taggad på att testa Airdrop, men måste köra klart säsong 1 helt först, det tipsar iallaf utvecklarn
Det är så kul att zombierunna (nytt ord i bekantskapskretsen). Nu finns ju nya Airdrop mode oxo och 3 nya missions kommer lagom till halloween.
Jag är så taggad på att testa Airdrop, men måste köra klart säsong 1 helt först, det tipsar iallaf utvecklarn
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 10:14Har precis laddat ner appen och ska testa på nästa löppass. Funderar på musiken, går det att använda Spotify direkt eller måste man lägga in låtarna telefon för att göra sin spellista?
Har precis laddat ner appen och ska testa på nästa löppass. Funderar på musiken, går det att använda Spotify direkt eller måste man lägga in låtarna telefon för att göra sin spellista?
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 16:35Har inte lyckats med Spotify, tyvärr. Bara MP3 och spellista i mobilen.
Har inte lyckats med Spotify, tyvärr. Bara MP3 och spellista i mobilen.
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 13:36Nu har ju nya appen The Walk! kommit oxo. Nån som testat?
Nu har ju nya appen The Walk! kommit oxo. Nån som testat?
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 09:39Nu i okt kommer ju irl-lopp från zombies run oxo. Nån som ska köra det då??
Nu i okt kommer ju irl-lopp från zombies run oxo. Nån som ska köra det då??
Quote from Funbeat user on 16 October 2015, 11:09Absolut 😀
Jag älskar Zombies, run! 🙂
Absolut 😀
Jag älskar Zombies, run! 🙂