Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 19:25Vissa uppdrag kan man välja själv, men eftersom storyn är linjär så låses de flesta bara upp efter att man har kört vissa föregående uppdrag, för att man inte ska spoila storyn.
Sen så kan man ju köra om olika uppdrag, och det finns även uppdrag som bara
Vissa uppdrag kan man välja själv, men eftersom storyn är linjär så låses de flesta bara upp efter att man har kört vissa föregående uppdrag, för att man inte ska spoila storyn.
Sen så kan man ju köra om olika uppdrag, och det finns även uppdrag som bara
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 20:45En fundering där. Jag låg i kontemplativt 6:00-tempo, för att sedan sikta på lite lagom 5:00-tempo när jag blev jagad. När sedan rösten sa "you better get running", ökade jag till 4:20-tempo. Men, efter kanske 10-15 sekunder så sa en röst "Zombies now 106
En fundering där. Jag låg i kontemplativt 6:00-tempo, för att sedan sikta på lite lagom 5:00-tempo när jag blev jagad. När sedan rösten sa "you better get running", ökade jag till 4:20-tempo. Men, efter kanske 10-15 sekunder så sa en röst "Zombies now 106
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 21:21Jag har alltid utgått från den datoriserade rösten. När den säger "warning, zombies approaching" och pipandet börjar, då börjar jag kuta. Allt annat som man hör har "bara" med berättelsen att göra. Vet inte om det uppstått någon förvirring där kanske?
Jag har alltid utgått från den datoriserade rösten. När den säger "warning, zombies approaching" och pipandet börjar, då börjar jag kuta. Allt annat som man hör har "bara" med berättelsen att göra. Vet inte om det uppstått någon förvirring där kanske?
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:13Jo, förmodligen i mitt fall. Man skall nog utgå från när den datoriserade rösten säger "zombies approaching". Och dra på som tusan.. 🙂
Jo, förmodligen i mitt fall. Man skall nog utgå från när den datoriserade rösten säger "zombies approaching". Och dra på som tusan.. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 11:05Kan man köra den här och runkeeper samtidigt?
Kan man köra den här och runkeeper samtidigt?
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 11:37Den är ju verkligen hur rolig som helst. Och det här med att man kan "fuska". Vem lurar man egentligen då? 😉
Lite som att fuska i patiens och ändå bli glad när den går ut...
Den är ju verkligen hur rolig som helst. Och det här med att man kan "fuska". Vem lurar man egentligen då? 😉
Lite som att fuska i patiens och ändå bli glad när den går ut...
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 23:30Imorrn släpps "Zombies, Run! 2" som uppdatering till ettan ifall någon missat det. 🙂
Imorrn släpps "Zombies, Run! 2" som uppdatering till ettan ifall någon missat det. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 18:56Har uppdaterat till 2:an men det verkar vara en del "barn sjukdomar" 🙁 synkningen verkar tyvärr inte funka så vidare bra. Nåja, jag provade ett mission i alla fall och det gick bra, sprang ifrån alla otäcka zombies 😉
Har uppdaterat till 2:an men det verkar vara en del "barn sjukdomar" 🙁 synkningen verkar tyvärr inte funka så vidare bra. Nåja, jag provade ett mission i alla fall och det gick bra, sprang ifrån alla otäcka zombies 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 23:43Uppdaterat men inte provsprungit ännu. Hoppas det går att fortsätta med ZR1 uppdragen då jag inte var klar med dessa.
Uppdaterat men inte provsprungit ännu. Hoppas det går att fortsätta med ZR1 uppdragen då jag inte var klar med dessa.
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 22:38Jag har än så länge inte blivit tagen, precis som en av tidigare skriver så börjar jag kuta när de börjar säga Warning zombies 100 meters etc...
Är ni redo för Season 2?
Själv har jag iofs inte klarat säsong 1 än, men faen jag är redan sugen på säsong 2
Jag har än så länge inte blivit tagen, precis som en av tidigare skriver så börjar jag kuta när de börjar säga Warning zombies 100 meters etc...
Är ni redo för Season 2?
Själv har jag iofs inte klarat säsong 1 än, men faen jag är redan sugen på säsong 2