Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För benens skull har det ingen som helst betydelse att ta de där korta gåpauserna. Det kommer inte kännas värre för benen om du springer hela vägen.

Rent konditionsmässigt är det oxå tveksamt om så korta gåpauser har någon betydelse eftersom pulsen inte

Ser nu att jag ligger för er andra vad gäller datum. Hoppas att det går bra i kväll, vill gärna ha rapport i morgon (H:)

Christina och Barfota:

Vi ses kanske i kväll! Dock håller jag mig i 5km-spåret!

Det verkar lovande med att vinden ska avta, som det är nu tycker jag det blåser lite väl mycket. Men som vanligt är det inte nåt vi kan göra åt vädret och tur är väl det med

Jag skall satsa på att försöka hålla springtempo hela tiden. 🙂 Vi får se hur det går, skall bli jättespännande.

Ja, vi kanske ses, jag kommer springa i en jätteorange överdel :).

Återkommer med rapport!:-)

Befinner mig just nu i Lund och det är väldigt mörkt här nu.. Hoppas det klarnar!

...Vad gäller farten kommer jag försöka ta det extremt lugnt för att försöka hålla mig "löpandes" hela vägen och inte ryckas med och ta ut mig i början.

Svart keps, 3/4 t

Här i Stp så regnar det just nu 🙁 fast bättre att det kommer nu än sen...

Har ännu inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig...men det lutar iaf åt det svarta hållet, blir nog att jag har på mig min gråa jacka med lite gult på sidorna.

Ser med spänning fram emot att få läsa om hur det gick. Jag har några månader på mig innan Tjejmilen här i Stockholm, så jag suger åt mig av allas erfarenheter

Status just nu: det regnar lite smått och det blåser en hel del. Förhoppningsvis skall det ge med sig framåt sextiden.

Jag börjar bli fundersam om det räcker med bara en tröja, trots att den är långärmad...Har inte ens någon vind-/regnjacka...

Nu är jag hemma igen! Jag följde ert råd och sprang hela vägen, vilket jag också lyckades med! Var en fantastisk känsla när man såg 8 kilometersmärket och visste att detta har jag aldrig gjort förut. Man kände sig bra kaxig när man sprang förbi alla som v

#respect