Quote from Guest on 15 October 2011, 10:57Är det någon/några som ska springa båda loppen? Jag funderar på det. Är anmäld till jubileumsloppet men inte vanliga marathon - ännu. Det går nog inte att fundera så länge till innan det blir fullt. Nog orkar man väl det? 5 veckor mellan eller vad det bli
Är det någon/några som ska springa båda loppen? Jag funderar på det. Är anmäld till jubileumsloppet men inte vanliga marathon - ännu. Det går nog inte att fundera så länge till innan det blir fullt. Nog orkar man väl det? 5 veckor mellan eller vad det bli
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 11:07Jag ska springa båda, 5 veckor räcker gott anser jag.
Särskilt som Jubileumsmaran bara är en kul grej, jag tänker alltså inte gå för pers utom möjligen i kulighetsfaktor.
Jag ska springa båda, 5 veckor räcker gott anser jag.
Särskilt som Jubileumsmaran bara är en kul grej, jag tänker alltså inte gå för pers utom möjligen i kulighetsfaktor.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 12:38Jag ska springa båda, med Vättern mellan.... det är inga problem 😉
Jag ska springa båda, med Vättern mellan.... det är inga problem 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 12:50Jag springer båda också och om 125kg heffaklump kan göra det så kan garanterat även du göra det. 😉
Jag springer båda också och om 125kg heffaklump kan göra det så kan garanterat även du göra det. 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 17:44Springer också båda och funderar på att lägga in Lapland Ultra 100km däremellan också... Jubileumsmaran blir mest en kul grej!
5 veckor är kanske inte tillräckligt för världsrekord, men absolut tillräckligt för att kunna njuta av båda loppen och göra bra
Springer också båda och funderar på att lägga in Lapland Ultra 100km däremellan också... Jubileumsmaran blir mest en kul grej!
5 veckor är kanske inte tillräckligt för världsrekord, men absolut tillräckligt för att kunna njuta av båda loppen och göra bra
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:08Jag kutar åxå båda...å så hoppas jag att Sala Silver Marathon åter dyker upp mellan dom. Då blir det naturligtvis start där åxå. Synes i alla loppen alltså...!!?
Jag kutar åxå båda...å så hoppas jag att Sala Silver Marathon åter dyker upp mellan dom. Då blir det naturligtvis start där åxå. Synes i alla loppen alltså...!!?
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 05:47Jag väljer att bara springa jubileumsmarathon. Det är helt enkelt för dyrt att ta båda två, och den vanliga återkommer ju varje år ändå.
Det är tillräckligt med tid mellan dem annars, så träna på bara!
Jag väljer att bara springa jubileumsmarathon. Det är helt enkelt för dyrt att ta båda två, och den vanliga återkommer ju varje år ändå.
Det är tillräckligt med tid mellan dem annars, så träna på bara!
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 07:00Tack för era svar. Jag springer båda! 🙂
Tack för era svar. Jag springer båda! 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 17 October 2011, 10:05Jag kör också båda! 🙂
Jag kör också båda! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 October 2011, 11:30Jag springer också bara jubileumsmaran
Jag springer också bara jubileumsmaran