Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kör oxå båda 🙂
Bor i Sollentuna .... ser fram emot folkfesten 🙂

taktiken - om det ska persas då är det Sthlms maran, OS maran är för kul upplevelse med förhoppningen att ta mig runt 🙂

Kör båda men jubileumsmaran blir mest på kul.

jepp OS maran känns som riktigt KUL grej... jag brukar säga - det är närmaste jag kommer till att vara med en OS event! 🙂

Funderar själv på om det går att få ihop stockholm marathon och vätternrundan. Är anmäld till VR, det blir andra rundan och om det blir maran också skulle det bli marathonpremiär. Tror nog att jag skulle klara det rent återhämtningsmässigt med tre veckor

Jag kommer att köra båda, planerar jag för nu iaf (H).

Det kommer inte att vara brist på återhämtning som gör att jag ev inte genomför planen.

Jag gjorde samma sak förra året, då gick jag runt på Sthlm på 4.29 och VR på 9.35! Då var det 3 veckor mellan loppen, i år är det 2... det jag vill säga med det är, om ni vill gå för max på Sthlm så kommer ni få väldigt svårt att hinna återhämta er till V

Du kör väl mer än ett cykelpass i veckan?

16 ggr blev det ungefär! Från 11/4 till 17/6.. så, typ 2 pass i veckan blev det nog i snitt!

Eller, det är nog närmare 2.5 i snitt... vissa veckor cyklade jag inte alls! T.ex Sthlm Marathon-veckan, och veckan efter..

Någon som har bra tips på träning mellan sthlm marathon och jubileumsmaran? Det är ju sex veckor emellan, så det torde vara fullt möjligt att få okej tider på bägge.

Vila två veckor från löpningen, och köra cykling kanske för att vila fötterna? Hur snab

Satsa på Sala Silver-marathon som kommer att av -springas mitt emellan loppen....det gör jag å då kommer du att få en fin å ordentlig träning inför Jubileums-marathonet.....
Hoppas att alla läser detta......Sala Silver Marathon mitt mellan dom där andra l