Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 09:17Jag springer nästan aldrig precis samma runda, jag har mer som ett område jag brukar springa i med vissa huvudrundor som jag sen gör avstickare ifrån eller kombinerar ihop, variation förnöjer!
Jag springer nästan aldrig precis samma runda, jag har mer som ett område jag brukar springa i med vissa huvudrundor som jag sen gör avstickare ifrån eller kombinerar ihop, variation förnöjer!
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 09:26Jag har i många år varit väldigt konservativ med var jag springer - ska det vara 8 km springer jag här, ska det vara 2 mil springer jag där osv. Senaste halvåret har jag börjat variera mig mycket mer och det är faktiskt riktigt kul! Även en gammal hund...
Jag har i många år varit väldigt konservativ med var jag springer - ska det vara 8 km springer jag här, ska det vara 2 mil springer jag där osv. Senaste halvåret har jag börjat variera mig mycket mer och det är faktiskt riktigt kul! Även en gammal hund...
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 09:28Hundar SKALL vara kopplade och inte springa lösa från 1/3!
Hundar SKALL vara kopplade och inte springa lösa från 1/3!
Quote from Karolina Bergsten on 19 March 2008, 09:30Då jag nyligen (i oktober) flyttat till en ny stad så använder jag mina runder för att lära mig hitta runt lite. Så det blir lite olika runder nästan varje gång, en del variation är frivillig annan beror helt enkelt på att jag springer vilse 😀
Då jag nyligen (i oktober) flyttat till en ny stad så använder jag mina runder för att lära mig hitta runt lite. Så det blir lite olika runder nästan varje gång, en del variation är frivillig annan beror helt enkelt på att jag springer vilse 😀
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2008, 09:33Du kan vara lugn David - jag sitter kopplad vid datorn varje vardag...
Du kan vara lugn David - jag sitter kopplad vid datorn varje vardag...
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 10:42Brukade springa en slinga på jobbet på en knapp kilometer och då växla riktning för att inte bli utled.
Brukade springa en slinga på jobbet på en knapp kilometer och då växla riktning för att inte bli utled.
Quote from Lotta Lindström on 20 March 2008, 16:55Svårt att springa åt andra hållet när man springer på löpband... 😉
Svårt att springa åt andra hållet när man springer på löpband... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 16:56Vänd hela maskineriet mot väggen istället. Change of scenery!
Vänd hela maskineriet mot väggen istället. Change of scenery!
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 18:54Visst kan man väl springa baklänges även på ett löpband, även om det inte är att rekommendera 🙂
Visst kan man väl springa baklänges även på ett löpband, även om det inte är att rekommendera 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 18:58Igår sprang jag långpass och då tre varv på en slinga, två varv motsols och ett varv medsols. Jag tyckte helt klart att varvet medsols var jobbigast, trots att det i teorin inte är någon som helst skillnad på antal backar, underlag etc.
Igår sprang jag långpass och då tre varv på en slinga, två varv motsols och ett varv medsols. Jag tyckte helt klart att varvet medsols var jobbigast, trots att det i teorin inte är någon som helst skillnad på antal backar, underlag etc.