Quote from Elias Engqvist on 16 June 2010, 12:38Det låter som om du träffade Mattias?
Edit - skrev fel namn först 🙂
Det låter som om du träffade Mattias?
Edit - skrev fel namn först 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:51Visst var det Mattias... 🙂
Visst var det Mattias... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2010, 12:54Been there, done that, man får verkligen behandling av allt - inklusive matråd...
Been there, done that, man får verkligen behandling av allt - inklusive matråd...
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 13:59Intressant! Det bekräftar min misstanke att det låga tempot på långpass, snarare än själva distansen, i sig orsakar lidande. Jag har upplevt att smärtan försvinner om jag drar på lite (det gäller bara att ha ork kvar...).
Intressant! Det bekräftar min misstanke att det låga tempot på långpass, snarare än själva distansen, i sig orsakar lidande. Jag har upplevt att smärtan försvinner om jag drar på lite (det gäller bara att ha ork kvar...).
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 14:04Det som förvirrade i din skadebeskrivning var nog ordet kramp. Hade du talat om smärta i utsidan knä så hade de flesta gissat löparknä direkt.
Alltid svårt med symptombeskrivningar, speciellt med ord som sendrag, kramp, sträckning som alla verkar ha egna
Det som förvirrade i din skadebeskrivning var nog ordet kramp. Hade du talat om smärta i utsidan knä så hade de flesta gissat löparknä direkt.
Alltid svårt med symptombeskrivningar, speciellt med ord som sendrag, kramp, sträckning som alla verkar ha egna
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 15:06@ Peter P.
Ja det är naturligtvis väldigt svårt att beskriva sådana här lite mer diffusa problem. Det luriga var att det började som en smygande "kramp" i hela benet vid det första löptillfället. Jag var t o m inne på att det ev var vätskebrist som kunde
@ Peter P.
Ja det är naturligtvis väldigt svårt att beskriva sådana här lite mer diffusa problem. Det luriga var att det började som en smygande "kramp" i hela benet vid det första löptillfället. Jag var t o m inne på att det ev var vätskebrist som kunde