Quote from Guest on 2 July 2010, 21:12Hur löser ni er träning när sommarvärmen äntligen kommer?
Själv springer jag gärna tidigt på morgonen eller sent på kvällen.
Idealiska för mig hade varit att löpträna & sen ta ett kvällsdopp. 😛
Måste göras snarast ;-P
Hur löser ni er träning när sommarvärmen äntligen kommer?
Själv springer jag gärna tidigt på morgonen eller sent på kvällen.
Idealiska för mig hade varit att löpträna & sen ta ett kvällsdopp. 😛
Måste göras snarast ;-P
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:22Jag springer på som vanligt och tänker inte så mycket på värmen. Fast idag tog jag faktiskt ett dopp mitt i rundan, mest för att jag suttit och kikat ut över vattnet under dagen på jobbet och blivit badsugen. 🙂
Jag springer på som vanligt och tänker inte så mycket på värmen. Fast idag tog jag faktiskt ett dopp mitt i rundan, mest för att jag suttit och kikat ut över vattnet under dagen på jobbet och blivit badsugen. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:29Badar mitt i löprundan. Härligt! 🙂
Badar mitt i löprundan. Härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:35Mitt i rundan!?!
Hmmmm....!? Hellre efter ;-P
Mitt i rundan!?!
Hmmmm....!? Hellre efter ;-P
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:39Nej det är jätteskönt att hoppa i och kyla ner kroppen och blöta ner kläderna - sen blir det fart under galoscherna igen. 🙂
Nej det är jätteskönt att hoppa i och kyla ner kroppen och blöta ner kläderna - sen blir det fart under galoscherna igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:39Badmöjligheten var ju liksom utmed vägen och inte här hemma där jag bor. Det var svalt och skönt resten av vägen hem med blöta byxor och blött hår. (t+)
Badmöjligheten var ju liksom utmed vägen och inte här hemma där jag bor. Det var svalt och skönt resten av vägen hem med blöta byxor och blött hår. (t+)
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:41Jag har inte heller någon badmöjlighet precis hemma men är det varmt ute planerar jag mina löprundor så att jag passerar minst ett ställe där jag kan hoppa i (gärna flera om det är långpass).
Jag har inte heller någon badmöjlighet precis hemma men är det varmt ute planerar jag mina löprundor så att jag passerar minst ett ställe där jag kan hoppa i (gärna flera om det är långpass).
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:47Hmmm
Tål att fundera på!
Tack för tipset! Men springa i blöta kläder kan inte vara så värst bekvämt!?
Hmmm
Tål att fundera på!
Tack för tipset! Men springa i blöta kläder kan inte vara så värst bekvämt!?
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:53Det är precis det som är så skönt. 🙂 Kyler dödsskönt! Tyvärr torkar dom alldeles för fort, men då får man ju en anledning att hoppa i igen. 🙂
Det är precis det som är så skönt. 🙂 Kyler dödsskönt! Tyvärr torkar dom alldeles för fort, men då får man ju en anledning att hoppa i igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 21:55Jag tog av tröja, skor och strumpor så jag var i alla fall halvt torr men det var inget som skavde. Som sagt var det svalt och skönt.
Jag tog av tröja, skor och strumpor så jag var i alla fall halvt torr men det var inget som skavde. Som sagt var det svalt och skönt.