Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:16Ojoj vad många svar, man tackar! (t+)
Jag har bara ca 2,5 km till jobbet så det e ju inte något direkt träningspass. Tänkte bara att det kunde vara en kompletterande vardagsmotion. Jag måste få plats med ett ombyte, plånbok, nycklar ungefär. Vattenflaska
Ojoj vad många svar, man tackar! (t+)
Jag har bara ca 2,5 km till jobbet så det e ju inte något direkt träningspass. Tänkte bara att det kunde vara en kompletterande vardagsmotion. Jag måste få plats med ett ombyte, plånbok, nycklar ungefär. Vattenflaska
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:34Att ha bröst/midjerem är överskattat. Sitter ryggsäcken bra på ryggen behövs det inte. Jag springer med min Arcteryx Miura 35 och har sprungit med allt från 2kg (tom) till >15kg utan att behöva använda varken bröstrem eller midjebälte. Det längsta jag har
Att ha bröst/midjerem är överskattat. Sitter ryggsäcken bra på ryggen behövs det inte. Jag springer med min Arcteryx Miura 35 och har sprungit med allt från 2kg (tom) till >15kg utan att behöva använda varken bröstrem eller midjebälte. Det längsta jag har
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 10:40Jag har inte sprungit med ryggsäck särskilt ofta, jag gör allt i min makt för att undvika det! Jag tycker att det är varmt och att jag får besvär från nacke/axlar. Jag använder dagligen ryggsäck till/från jobbet (promenad + åker kommunalt) och använder bå
Jag har inte sprungit med ryggsäck särskilt ofta, jag gör allt i min makt för att undvika det! Jag tycker att det är varmt och att jag får besvär från nacke/axlar. Jag använder dagligen ryggsäck till/från jobbet (promenad + åker kommunalt) och använder bå
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:19Jenny, har du tittat på Ospreys ryggsäckar? De finns i två olika rygglängder och flera olika färger.
Jenny, har du tittat på Ospreys ryggsäckar? De finns i två olika rygglängder och flera olika färger.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 12:12Hej!
Jag funderar på den här:
http://www.wiggle.co.uk/inov-8-race-elite-15-rucksack/
Den är lätt, men frågan är om det är en dam/herrmodell. Eftersom jag är smal upptill vill jag ha en smal rygga. Den SER ju smal ut..
Top Features of the Inov-8 Race
Hej!
Jag funderar på den här:
http://www.wiggle.co.uk/inov-8-race-elite-15-rucksack/
Den är lätt, men frågan är om det är en dam/herrmodell. Eftersom jag är smal upptill vill jag ha en smal rygga. Den SER ju smal ut..
Top Features of the Inov-8 Race