Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 14:54Tack för tipset Daniel, ska åka dit! 🙂
Tack för tipset Daniel, ska åka dit! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 16:15"kika in i någon väskaffär efter en barnryggsäck som nödfallslösning"
På h&m finns det billiga - med tingeling, my little pony och superhjältar på - Lillans har Spindelmannen 😉
Himla trist att det ska vara så krångligt, hoppas du hittar ngt bra!
"kika in i någon väskaffär efter en barnryggsäck som nödfallslösning"
På h&m finns det billiga - med tingeling, my little pony och superhjältar på - Lillans har Spindelmannen 😉
Himla trist att det ska vara så krångligt, hoppas du hittar ngt bra!
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 16:18Hmmmm, jag som tom spyr åt underkläder med snobben på..... Fast SÅ liten är jag inte - det var nog bara ryggan som var stor! 🙂
Hmmmm, jag som tom spyr åt underkläder med snobben på..... Fast SÅ liten är jag inte - det var nog bara ryggan som var stor! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:38NU har jag min rygga! 🙂 Det blev en sån som du tipsade om ovan Daniel. Precis vad jag behövde. Ultralätt, liten och utan en massa extra krafs som inte jag behöver. Nu förstår jag hur det ska kännas, den andra var ju dessutom alleles för lång för mej - m
NU har jag min rygga! 🙂 Det blev en sån som du tipsade om ovan Daniel. Precis vad jag behövde. Ultralätt, liten och utan en massa extra krafs som inte jag behöver. Nu förstår jag hur det ska kännas, den andra var ju dessutom alleles för lång för mej - m
Quote from Urban Nilsson on 12 February 2008, 19:50Inget problem. Ska skaffa en sådan själv. Vi får börja kolla kläder och så snart, med likadana skor, ryggsäck och funbeattröja ser vi snart likadana ut 😀
Inget problem. Ska skaffa en sådan själv. Vi får börja kolla kläder och så snart, med likadana skor, ryggsäck och funbeattröja ser vi snart likadana ut 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:54Dubbelpost....
Dubbelpost....
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:54Ha-ha, kan se roligt ut när vi väl kommer iväg på "jaga haren runt Södermalm". Släpvagnen jagar Fyrtornet.... 😀
Ha-ha, kan se roligt ut när vi väl kommer iväg på "jaga haren runt Södermalm". Släpvagnen jagar Fyrtornet.... 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:57Åhh, Det danska komikerparet, Släpvagnen och fyrtornet!
Åhh, Det danska komikerparet, Släpvagnen och fyrtornet!
Quote from Urban Nilsson on 12 February 2008, 20:01Först kommer jag och sedan du och tanten vid konsum tänker: Oj, déjà-vu!
Först kommer jag och sedan du och tanten vid konsum tänker: Oj, déjà-vu!
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 20:11😀
😀