Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:16Ja, Växjö runt-leden är jag bekant med. Den har jag tagit i olika omgångar och det är allt från asfalterade cykelvägar till skogsstigar (typ elljusspår). Men det är kanske dags att ta hela på en gång...
Fast det där med Helgasjön runt känns mer äventyrli
Ja, Växjö runt-leden är jag bekant med. Den har jag tagit i olika omgångar och det är allt från asfalterade cykelvägar till skogsstigar (typ elljusspår). Men det är kanske dags att ta hela på en gång...
Fast det där med Helgasjön runt känns mer äventyrli
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:08Ah det var ju synd, men jag sparar nog Helgasjön så kan vi klippa den nån annan gång 🙂
Efterforskade Sigfridsleden lite hos en kompis och blir lite sugen på att fixa skjuts ut till Asa och sen springa till Växjö. Nån som har erfarenhet av den sträckan?
Ah det var ju synd, men jag sparar nog Helgasjön så kan vi klippa den nån annan gång 🙂
Efterforskade Sigfridsleden lite hos en kompis och blir lite sugen på att fixa skjuts ut till Asa och sen springa till Växjö. Nån som har erfarenhet av den sträckan?
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:35Det låter som en fin tur. Finare än Växjö runt, som nog inte ger samma wow-känsla som Helgasjön runt eller Asa-Växjö.
Du är inte här på Kristi Him-helgen?
Det låter som en fin tur. Finare än Växjö runt, som nog inte ger samma wow-känsla som Helgasjön runt eller Asa-Växjö.
Du är inte här på Kristi Him-helgen?
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:51Ett par kompisar till mig vandrade hela Sigfridsleden, Asa->Växjö, för några år sedan och rapporterade att det var relativt lättvandrat och vackert hela vägen ner mot Gårdsby. Mest grusväg eller bra stig. Sista 15 km tar det emot rätt ordentligt, det blir
Ett par kompisar till mig vandrade hela Sigfridsleden, Asa->Växjö, för några år sedan och rapporterade att det var relativt lättvandrat och vackert hela vägen ner mot Gårdsby. Mest grusväg eller bra stig. Sista 15 km tar det emot rätt ordentligt, det blir
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:02Skulle bara berätta att det blev Sigfridleden då för några veckor sedan. Började vid vandrarhemmet i Asa och sprang till Sandsbro i Växjö. Det blev ca 47 km. Generellt så var den ganska dåligt markerad, förutom första biten och sen sista milen vid Växjö.
Skulle bara berätta att det blev Sigfridleden då för några veckor sedan. Började vid vandrarhemmet i Asa och sprang till Sandsbro i Växjö. Det blev ca 47 km. Generellt så var den ganska dåligt markerad, förutom första biten och sen sista milen vid Växjö.