Quote from Guest on 16 March 2010, 16:12Jag är redo för att ta steget och införskaffa ett par lättare skor för att springa snabbt i. Grejjen är att jag har väldigt breda fötter, allvarligt talat menar jag VÄLDIGT breda fötter.
Om fotbredd vara populationen i ett land skulle jag vara Kina, etc
Jag är redo för att ta steget och införskaffa ett par lättare skor för att springa snabbt i. Grejjen är att jag har väldigt breda fötter, allvarligt talat menar jag VÄLDIGT breda fötter.
Om fotbredd vara populationen i ett land skulle jag vara Kina, etc
Quote from Lars Mörrby on 16 March 2010, 16:22Det finns en del märken av löparskor som finns i flera olika bredder - kolla på någon "riktig" affär.
Sedan är ju Vibram Fivefingers ganska breda... 😉
Det finns en del märken av löparskor som finns i flera olika bredder - kolla på någon "riktig" affär.
Sedan är ju Vibram Fivefingers ganska breda... 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:23Kan du mäta längden och bredden på fötterna så att vi får en uppfattning av hur breda fötter du har?
Kan du mäta längden och bredden på fötterna så att vi får en uppfattning av hur breda fötter du har?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:25Heh, Vibram har jag faktiskt men jag är lite av en hällöpare tyvärr....
Gillar Runners Store tillräckligt för att stödja dem trotts lite dyrare priser så visst, lite löptest blir det men jag brukar att ha svårt att känna efter bra på 10 minuter och jag v
Heh, Vibram har jag faktiskt men jag är lite av en hällöpare tyvärr....
Gillar Runners Store tillräckligt för att stödja dem trotts lite dyrare priser så visst, lite löptest blir det men jag brukar att ha svårt att känna efter bra på 10 minuter och jag v
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:29Jag har fötter som är bredast just bakom tårna. Jag och mina tår tycker om New Balance, som går att beställa i E-vidd. C är normalbredd, D är bred vidd och E är för just ankfötter. Bered dig på att vänta några dagar innan skorna kommer till din sporthandl
Jag har fötter som är bredast just bakom tårna. Jag och mina tår tycker om New Balance, som går att beställa i E-vidd. C är normalbredd, D är bred vidd och E är för just ankfötter. Bered dig på att vänta några dagar innan skorna kommer till din sporthandl
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:58Brooks.
Brooks.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:01Förslag:
träningssko, New Balannce 2-E (modell 850?)
tävlingsko, Saucony Grid Omni Moderate
Förslag:
träningssko, New Balannce 2-E (modell 850?)
tävlingsko, Saucony Grid Omni Moderate
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2010, 17:08Lunartrainer är en riktig kalle anka sko!
Lunartrainer är en riktig kalle anka sko!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:53New Balance bredd 2E (858 ST) det är de första skor som INTE har slitits på sidan av foten.
Peter hade ett förslag på springa-snabbare-skor, måste prövas!
EDIT: Måste nämna mina ICEBUG Gryllo som är utmärkta för ankor på vinterväg.
New Balance bredd 2E (858 ST) det är de första skor som INTE har slitits på sidan av foten.
Peter hade ett förslag på springa-snabbare-skor, måste prövas!
EDIT: Måste nämna mina ICEBUG Gryllo som är utmärkta för ankor på vinterväg.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:52(t+)Attans hyggligt hörrni. Det är ganska otroligt vilken resurs funbeat är egentligen...
Tor, sorry men jag glömde mäta mina fötter hemma igår. Jag brukar dock köpa en storlek större än vad foten är lång för att kunna använda skorna.
Mina fötter är bre
(t+)Attans hyggligt hörrni. Det är ganska otroligt vilken resurs funbeat är egentligen...
Tor, sorry men jag glömde mäta mina fötter hemma igår. Jag brukar dock köpa en storlek större än vad foten är lång för att kunna använda skorna.
Mina fötter är bre