Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:54Tårna är längst fram på foten så det verkar naturligt.
Tårna är längst fram på foten så det verkar naturligt.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 23:19Ang träningssko så är mina Mizuno Wave Alchemy 9 också väldigt breda. Har dock mycket pronationskompensation så de passar kanske inte dig? Skulle möjligen kunna finnas andra Mizuno modeller med motsvarande bredd. Fråga på Runners Store. Annars låter det s
Ang träningssko så är mina Mizuno Wave Alchemy 9 också väldigt breda. Har dock mycket pronationskompensation så de passar kanske inte dig? Skulle möjligen kunna finnas andra Mizuno modeller med motsvarande bredd. Fråga på Runners Store. Annars låter det s
Quote from Susan Hartley on 19 March 2010, 13:31Håller med Christer, Lunartrainer är verkligen en Kalle Anka-sko! De sitter som en smäck på mina extrema ankfötter. Nike tycker jag överlag brukar funka på mina fötter.
Annars ska tydligen den nya Asics DS Racer vara betydligt bredare i framfoten än tid
Håller med Christer, Lunartrainer är verkligen en Kalle Anka-sko! De sitter som en smäck på mina extrema ankfötter. Nike tycker jag överlag brukar funka på mina fötter.
Annars ska tydligen den nya Asics DS Racer vara betydligt bredare i framfoten än tid