Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 10:23Till jobbet är grymt bra. Käka något lite innan, en halv frukost av det du brukar äta, typ. Kaffe är bra om magen pallar det. Öppna lugnt och arbeta dig sakta uppåt i intensitet. Se till att ha en andra halva av något slags frukost när du kommer fram. Sam
Till jobbet är grymt bra. Käka något lite innan, en halv frukost av det du brukar äta, typ. Kaffe är bra om magen pallar det. Öppna lugnt och arbeta dig sakta uppåt i intensitet. Se till att ha en andra halva av något slags frukost när du kommer fram. Sam
Quote from Anders Wallerstedt on 13 September 2008, 16:3021km klarar du i lugnt tempo (t+)
Inget fel att starta på morgonen när solen går upp, ät minst en ½ timme innan.
Själv har jag kört ett antal lång pass cykel till mitt förra jobb, 18mil... á 6 timmar, för det mesta, så man klarar mer än man tror. Nu har j
21km klarar du i lugnt tempo (t+)
Inget fel att starta på morgonen när solen går upp, ät minst en ½ timme innan.
Själv har jag kört ett antal lång pass cykel till mitt förra jobb, 18mil... á 6 timmar, för det mesta, så man klarar mer än man tror. Nu har j
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 19:40Lyllosar!!
Jag önskar jag hade lika långt till jobbet som ni. Själv har jag bara 500 m, och hur ska man kunna träna nått då? Jag är gruvligt impad av 18 mil till jobbet, men det är kanske mer än man önskar sig till vardags.
Lyllosar!!
Jag önskar jag hade lika långt till jobbet som ni. Själv har jag bara 500 m, och hur ska man kunna träna nått då? Jag är gruvligt impad av 18 mil till jobbet, men det är kanske mer än man önskar sig till vardags.
Quote from mårten jansson on 13 September 2008, 21:22Du får springa många gånger... Fullfart dit, halvfart hem, fullfart dit igen, halvfart hem osv.
Du får springa många gånger... Fullfart dit, halvfart hem, fullfart dit igen, halvfart hem osv.
Quote from Lotta Lindström on 13 September 2008, 22:12Eller ta en "liten" omväg...
Eller ta en "liten" omväg...
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:45Sjävl tycker jag det är skönare att springa hem, eller cykla hem. Jag blir lätt mosig i huvudet, och det är också efter jobbet som det är extra skönt att rensa skallen. Men vi är nog olika där förstås, morgonlöpare eller kvällslöpare..
Sjävl tycker jag det är skönare att springa hem, eller cykla hem. Jag blir lätt mosig i huvudet, och det är också efter jobbet som det är extra skönt att rensa skallen. Men vi är nog olika där förstås, morgonlöpare eller kvällslöpare..