Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 09:47om du springer 12 + 12 + 6 + 6 km i veckan kommer du snabbt att bli bättre. Särskilt om några av 6 km-passen får innehålla fartintervaller och lite löpteknikövningar. Du kommer att springa 6 km på under 25 minuter snart!
om du springer 12 + 12 + 6 + 6 km i veckan kommer du snabbt att bli bättre. Särskilt om några av 6 km-passen får innehålla fartintervaller och lite löpteknikövningar. Du kommer att springa 6 km på under 25 minuter snart!
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 09:53^^
>> Men - du har ju inte skrivit "springa med en kilometertid på 3:50". Du skrev "att springa 1km under 3,50 min".
Bli inte sur mot dem som försöker hjälpa dig, när otydligheten är på din sida.
-------------------------------------------------------
^^
>> Men - du har ju inte skrivit "springa med en kilometertid på 3:50". Du skrev "att springa 1km under 3,50 min".
Bli inte sur mot dem som försöker hjälpa dig, när otydligheten är på din sida.
-------------------------------------------------------
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 09:54om du springer 12 + 12 + 6 + 6 km i veckan kommer du snabbt att bli bättre. Särskilt om några av 6 km-passen får innehålla fartintervaller och lite löpteknikövningar. Du kommer att springa 6 km på under 25 minuter snart!
----------------------------------
om du springer 12 + 12 + 6 + 6 km i veckan kommer du snabbt att bli bättre. Särskilt om några av 6 km-passen får innehålla fartintervaller och lite löpteknikövningar. Du kommer att springa 6 km på under 25 minuter snart!
----------------------------------
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 10:15Sebastian: Eftersom alla tolkade att du menade springa 1km på under 3:50 så är det väl du som har varit otydlig?
Det handlar inte om att vara negativ, det handlar om att om du vill ha hjälp så får du skriva tydligare och inte vara vresig tillbaka när de m
Sebastian: Eftersom alla tolkade att du menade springa 1km på under 3:50 så är det väl du som har varit otydlig?
Det handlar inte om att vara negativ, det handlar om att om du vill ha hjälp så får du skriva tydligare och inte vara vresig tillbaka när de m
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:03oj vad det hjälper att vara negativ då?
Man behöver inte skriva så kaxigt eller?
Vad hjälper det att skriva negativt om hur jag skriver? det hjälper inte mig på något sätt. Det enda jag ville veta var hur bra jag sprang jämnfört med många andra. Jag vil
oj vad det hjälper att vara negativ då?
Man behöver inte skriva så kaxigt eller?
Vad hjälper det att skriva negativt om hur jag skriver? det hjälper inte mig på något sätt. Det enda jag ville veta var hur bra jag sprang jämnfört med många andra. Jag vil
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:08Här luktar det trolltråd.
Hehe... och notera efternamnet och tänk på vad Runheim hette tidigare. Ett sammanträffande bara...?
Här luktar det trolltråd.
Hehe... och notera efternamnet och tänk på vad Runheim hette tidigare. Ett sammanträffande bara...?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:11Sebastian, Ingen menar något illa. Det är vara svårt att hjälpa dig om du gör dig missförstådd och sen blir förbannad av att folk påpekar att det är bra att vara tydlig om man vill få svar på rätt frågor.
Sebastian, Ingen menar något illa. Det är vara svårt att hjälpa dig om du gör dig missförstådd och sen blir förbannad av att folk påpekar att det är bra att vara tydlig om man vill få svar på rätt frågor.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:20en del har svårt att läsa märks de
en del har svårt att läsa märks de
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:26Springer du fem kilometer i det tempot (4:17) så behöver du bara kapa fyra minuter på tiden för att ta dig in på topp 20 för P19 i Sverige i år.
Springer du fem kilometer i det tempot (4:17) så behöver du bara kapa fyra minuter på tiden för att ta dig in på topp 20 för P19 i Sverige i år.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 11:47Oj det var inte dåligt.
Tack för tipset :D(t+)
Oj det var inte dåligt.
Tack för tipset :D(t+)