Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 22:17Anders.
Har valt ickepopuläraskor ofta.
För 5 år sedan hittade jag Hoka. Tror jag var först i Sverige.
Första gången med dessa tog jag mig 300K på 4 dygn. Noll strumpor, noll problem.
Nu har jag ansetts "tokig" länge så jag brydde mig ej om negativa ko
Anders.
Har valt ickepopuläraskor ofta.
För 5 år sedan hittade jag Hoka. Tror jag var först i Sverige.
Första gången med dessa tog jag mig 300K på 4 dygn. Noll strumpor, noll problem.
Nu har jag ansetts "tokig" länge så jag brydde mig ej om negativa ko
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 23:02De flesta moderna skor är så bra utformade att man får rätt små problem med skavsår. I alla fall gäller det mina fötter.
Jag har sprungit i massor av Asics-modeller och de funkar utmärkt även på en Ironmanmara utan strumpor. Men faktum är att den allra
De flesta moderna skor är så bra utformade att man får rätt små problem med skavsår. I alla fall gäller det mina fötter.
Jag har sprungit i massor av Asics-modeller och de funkar utmärkt även på en Ironmanmara utan strumpor. Men faktum är att den allra
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 10:32Springer ofta utan strumpor i löparskorna och tycker det fungerar oavsett skor.
Mina fötter blir helt enkelt för varma med strumpor på sommaren så det är egentligen mitt skäl till att springa strumplös.
Till skillnad från vissa andra så älskar mina fötte
Springer ofta utan strumpor i löparskorna och tycker det fungerar oavsett skor.
Mina fötter blir helt enkelt för varma med strumpor på sommaren så det är egentligen mitt skäl till att springa strumplös.
Till skillnad från vissa andra så älskar mina fötte
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 10:46Jag tävlade alltid utan strumpor när jag körde triathlon. I början av säsongen kom det lite skavsår men fötterna blev härdade efter ett tag och man kunde springa utan problem.
Jag tävlade alltid utan strumpor när jag körde triathlon. I början av säsongen kom det lite skavsår men fötterna blev härdade efter ett tag och man kunde springa utan problem.
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 16:39Precis som någon sagt är speciellt vissa triathlonskor gjorda för att funka bra utan stumpor. Kan tipsa om t.ex. Asics Gel-Noosa Tri 9 som är designade för att funka bra utan strumpor (och är en riktigt bra sko för övrigt med!).
Precis som någon sagt är speciellt vissa triathlonskor gjorda för att funka bra utan stumpor. Kan tipsa om t.ex. Asics Gel-Noosa Tri 9 som är designade för att funka bra utan strumpor (och är en riktigt bra sko för övrigt med!).
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 21:27Jag springer sedan ett par år nästan alltid utan strumpor när det är tillräckligt varmt, dvs sommarhalvåret i Sverige.
Beror delvis på att jag har breda fötter så det blir mer plats, men också för att jag tycker det ger bättre löpkänsla. Oftast tar jag
Jag springer sedan ett par år nästan alltid utan strumpor när det är tillräckligt varmt, dvs sommarhalvåret i Sverige.
Beror delvis på att jag har breda fötter så det blir mer plats, men också för att jag tycker det ger bättre löpkänsla. Oftast tar jag
Quote from Funbeat user on 18 March 2014, 07:26Pia-Helena.
Riktad till strumplösa?
Vad är skillnaden?
Pia-Helena.
Riktad till strumplösa?
Vad är skillnaden?
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 17:33"Riktat till" menar jag ju inte direkt, utan mer att du är avsedda för att även springa utan strumpor till skillnad från många "vanliga" löparskor.
"Riktat till" menar jag ju inte direkt, utan mer att du är avsedda för att även springa utan strumpor till skillnad från många "vanliga" löparskor.
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 18:09Vad påstår de skiljer sig från strumpanpassade?
Vad påstår de skiljer sig från strumpanpassade?