Quote from Guest on 26 January 2008, 21:26Terränglopp löpning 6km eller 12km .
http://www.springcross.se
Terränglopp löpning 6km eller 12km .
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 21:36Måste denna tävling vara på exakt samma dag som Kungsholmen runt 🙁
Måste denna tävling vara på exakt samma dag som Kungsholmen runt 🙁
Quote from Lena Bjerlöw on 26 January 2008, 23:23..och samma dag som Lidingö Ultra 50 K! Se det positivt, mkt att välja på, nåt för alla! 🙂
..och samma dag som Lidingö Ultra 50 K! Se det positivt, mkt att välja på, nåt för alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 15:48Mycket trevligt lopp som jag sprungit två år i rad men tyvärr inte i år eftersom jag ska springa Kungsholmen Runt istället. Varför i h-vete lägger man 3!! intressanta löpartävlingar i Sthlm på samma dag 🙁
Mycket trevligt lopp som jag sprungit två år i rad men tyvärr inte i år eftersom jag ska springa Kungsholmen Runt istället. Varför i h-vete lägger man 3!! intressanta löpartävlingar i Sthlm på samma dag 🙁
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:17Orsaken är tyvärr att det är trångt med alla lopp och helger. Tar man t.ex. KR skall detta lopp gå i maj, inte gå samma helg som Göteborgsvarvet och inte heller gå för nära Stockholm marathon.
Orsaken är tyvärr att det är trångt med alla lopp och helger. Tar man t.ex. KR skall detta lopp gå i maj, inte gå samma helg som Göteborgsvarvet och inte heller gå för nära Stockholm marathon.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 13:12Tänkte höra med er som sprungit förut, vilken typ av terräng är det?
Tänkte höra med er som sprungit förut, vilken typ av terräng är det?
Quote from Urban Nilsson on 18 March 2008, 14:10Kuperad men inte särskilt jobbig. Lättare än Lidingö och jobbigare än hässelby.
Kuperad men inte särskilt jobbig. Lättare än Lidingö och jobbigare än hässelby.
Quote from Camilla Maunu on 18 March 2008, 20:16Är det lika kuperat som tjurruset eller hindertimmen?
Är det lika kuperat som tjurruset eller hindertimmen?
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 20:39Nej inte alls som tjurruset iaf.
Nej inte alls som tjurruset iaf.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 22:10Jag skulle vilja kalla det som en typisk skogsslinga typ
Jag skulle vilja kalla det som en typisk skogsslinga typ