Quote from Therese Linner on 31 March 2008, 16:35Maria, jag är inte i sådan fantastiskt god form så att jag tänkte persa, jag sprarar det till Stockholm halvmarathon 😉
Alltså har du ju helt rätt. Varför inte springa båda när det är så kul med lopp? Jag skall nog ta och anmäla mig...
Maria, jag är inte i sådan fantastiskt god form så att jag tänkte persa, jag sprarar det till Stockholm halvmarathon 😉
Alltså har du ju helt rätt. Varför inte springa båda när det är så kul med lopp? Jag skall nog ta och anmäla mig...
Quote from Sissel Svanøe on 31 March 2008, 19:17(t+) Bra beslut, Annika! 🙂
EDIT: Men å andra sidan ser jag nu på din sida att du varit skadad, så jag får väl komma med reservationen att mitt glada tillrop gäller endast om du är bra igen när det är dags för Spring Cross och Göteborgsvarvet. Har du fo
(t+) Bra beslut, Annika! 🙂
EDIT: Men å andra sidan ser jag nu på din sida att du varit skadad, så jag får väl komma med reservationen att mitt glada tillrop gäller endast om du är bra igen när det är dags för Spring Cross och Göteborgsvarvet. Har du fo
Quote from Satu Andersson on 14 April 2008, 16:18Sista dag för att anmäla sig. Tanken var att detta skulle bli mitt första lopp men nu börjar jag fega ur. Är det fler än jag som går i samma funderingar och behöver en spark i baken?
Sista dag för att anmäla sig. Tanken var att detta skulle bli mitt första lopp men nu börjar jag fega ur. Är det fler än jag som går i samma funderingar och behöver en spark i baken?
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 19:35S P A R K
S P A R K
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 19:58Nu blev jag sådär...
Det var ju det där med Kungsholmen Runt dårå. Samtidigt.
Jag har satt upp båda i kalendern utan att tänka.Vilket är roligast? 12 km på Jugåårn eller 10 km på Kungsdolmen?
Med tanke på att jag sprang Premiärmilen på Djurgården nylige
Nu blev jag sådär...
Det var ju det där med Kungsholmen Runt dårå. Samtidigt.
Jag har satt upp båda i kalendern utan att tänka.
Vilket är roligast? 12 km på Jugåårn eller 10 km på Kungsdolmen?
Med tanke på att jag sprang Premiärmilen på Djurgården nylige
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:03Själv föredrar jag allt annat än asfalt så valet var inte svårt.
Själv föredrar jag allt annat än asfalt så valet var inte svårt.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:39Så sant, jag gillar också grus/gräs bättre än asfalt. Fegade ur lite och valde 6 km. Så vi ses där!
Så sant, jag gillar också grus/gräs bättre än asfalt. Fegade ur lite och valde 6 km. Så vi ses där!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 23:216 km här också...
6 km här också...
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:57jag valde också 6 km 🙂
jag valde också 6 km 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:58Och där rök mina chanser att hinna före Anneli i mål... 🙁
Och där rök mina chanser att hinna före Anneli i mål... 🙁