Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 16:09Sådärja... kramp i vänster baksida lår efter 150-200 meter ... URK!
Kämpade igenom loppet med haltande löpsteg (#)
Sådärja... kramp i vänster baksida lår efter 150-200 meter ... URK!
Kämpade igenom loppet med haltande löpsteg (#)
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 18:56Shit vad tuff banan var. Mycket jobbigare än jag trodde. Tog mig i alla fall runt precis under halvtimmen. Det får jag säga är godkänt.
Shit vad tuff banan var. Mycket jobbigare än jag trodde. Tog mig i alla fall runt precis under halvtimmen. Det får jag säga är godkänt.
Quote from Camilla Maunu on 10 May 2008, 20:22Håller med om att banan var ganska tuff, men jag håller inte med arrangörera om att det är ett terränglopp. Kuperat är min mening... (#)
Tycker det var riktigt roligt även om det var vääääldigt varmt. Är helt klart nöjd med min tid på 1:05
Håller med om att banan var ganska tuff, men jag håller inte med arrangörera om att det är ett terränglopp. Kuperat är min mening... (#)
Tycker det var riktigt roligt även om det var vääääldigt varmt. Är helt klart nöjd med min tid på 1:05
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 20:31Nä nån terräng var det ju inte fråga om. Första 400 meter var ju på gräs men sen var det som sagt bara kuperat.
Och jag måste säga att jag är imponerad av alla som orkade 12 km idag. Hettan var bedrövlig tyckte jag, illa förberedd som vanligt.
Nä nån terräng var det ju inte fråga om. Första 400 meter var ju på gräs men sen var det som sagt bara kuperat.
Och jag måste säga att jag är imponerad av alla som orkade 12 km idag. Hettan var bedrövlig tyckte jag, illa förberedd som vanligt.
Quote from Satu Andersson on 10 May 2008, 22:22Så var premiärloppet avklarat. Japp grejade att ta mig under 35 min. Är nöjd trots att värmen ställde till det.
Så var premiärloppet avklarat. Japp grejade att ta mig under 35 min. Är nöjd trots att värmen ställde till det.
Quote from Galderma Fritidsförening on 11 May 2008, 16:06Jag tog mig runt 6 km på 41:49 och är nöjd med det. Det var mitt första riktiga lopp, hade inte tränat särskilt mycket kuperat tidigare (dumt - jag vet), och banan var mer kuperad än jag väntat mig. Var väldigt trångt också! Många startande... Gick dessut
Jag tog mig runt 6 km på 41:49 och är nöjd med det. Det var mitt första riktiga lopp, hade inte tränat särskilt mycket kuperat tidigare (dumt - jag vet), och banan var mer kuperad än jag väntat mig. Var väldigt trångt också! Många startande... Gick dessut
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 17:51Tyckte också det var backigare på slutet. Och du var inte ensam om att ta ut dej i början för att sen gå i slutet, jag måste ha sprungit förbi hundra gående löpare på sista halvan.
Min strategi var tydligen att inte ta ut mej alls. Jag sprang hela sträcka
Tyckte också det var backigare på slutet. Och du var inte ensam om att ta ut dej i början för att sen gå i slutet, jag måste ha sprungit förbi hundra gående löpare på sista halvan.
Min strategi var tydligen att inte ta ut mej alls. Jag sprang hela sträcka
Quote from Galderma Fritidsförening on 12 May 2008, 08:2135 minuter är väl inte fyskam på den där banan. Men jag beundrar de som gick i mål på strax över 20 minuter... (#) Mitt mål är 5 km under 25 min på plan mark...hehe, det slår dom och det i kuperat spår dessutom! Hehe! (H)
Men värmen tog nog kål på många
35 minuter är väl inte fyskam på den där banan. Men jag beundrar de som gick i mål på strax över 20 minuter... (#) Mitt mål är 5 km under 25 min på plan mark...hehe, det slår dom och det i kuperat spår dessutom! Hehe! (H)
Men värmen tog nog kål på många
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 09:31Strax framför mej och 100 meter innan målet så kollapsade en stackars karl. Blek som ett lakan, stapplade en bit innan, plopp i diket, sjukvårdare snabbt på plats, allt enligt min flickvän som rapporterade på plats! Min små pojkar såg också allt och blev
Strax framför mej och 100 meter innan målet så kollapsade en stackars karl. Blek som ett lakan, stapplade en bit innan, plopp i diket, sjukvårdare snabbt på plats, allt enligt min flickvän som rapporterade på plats! Min små pojkar såg också allt och blev
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 09:57Visst är det möjligt att rötter och stenar tog några ledband och en hel del minuter av deltagarna, men i princip samtliga som var ute i lördags minskade iallafall risken för andra otrevligheter som exempelvis hjärt- kärlsjukdomar (H)
Visst är det möjligt att rötter och stenar tog några ledband och en hel del minuter av deltagarna, men i princip samtliga som var ute i lördags minskade iallafall risken för andra otrevligheter som exempelvis hjärt- kärlsjukdomar (H)