Quote from Satu Andersson on 15 April 2008, 09:09Då är man anmäld till sitt första lopp. Dax att lämna löpbandet o ge sig ut på stigarna. Det blir nog en shock för kroppen!
Då är man anmäld till sitt första lopp. Dax att lämna löpbandet o ge sig ut på stigarna. Det blir nog en shock för kroppen!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 09:51Jag är också anmäld till 6km
Jag är också anmäld till 6km
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 20:15Verkar som att anmälan är förlängd till 21 april! Jag som hade bestämt mig för att inte springa kanske ska ändra mig då!
Är det någon mer som kommer själv och kan tänka sig lite sällskap kanske?
Verkar som att anmälan är förlängd till 21 april! Jag som hade bestämt mig för att inte springa kanske ska ändra mig då!
Är det någon mer som kommer själv och kan tänka sig lite sällskap kanske?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 23:13Jag kommer dit själv med tåget. sällskap är aldrig dumt.
Jag kommer dit själv med tåget. sällskap är aldrig dumt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:58I morgon gäller det....
I morgon gäller det....
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:03Nä nu får vi schejpa till oss här!
Handuppräckning för alla som hade tänkt persa i det vackra vädret i morgon!
Räcker upp handen
Nä nu får vi schejpa till oss här!
Handuppräckning för alla som hade tänkt persa i det vackra vädret i morgon!
Räcker upp handen
Quote from Camilla Maunu on 9 May 2008, 21:10Jag har inget pers på 12 km, men jag tänker absolut springa så fort att jag faller sönder vid mållinjen...typ... 😉
Jag har inget pers på 12 km, men jag tänker absolut springa så fort att jag faller sönder vid mållinjen...typ... 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:56under halvtimmen i alla fall....
Vad är dett pers Peter?
under halvtimmen i alla fall....
Vad är dett pers Peter?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:34Har bara sprungit 6km på Hellas tidigare, tror inte den är mer än 5.5 ungefär så det är ingen tid att gå på. Men i morgon ska jag sikta på 33-34 min, om Gud vill och byxorna håller.
Har bara sprungit 6km på Hellas tidigare, tror inte den är mer än 5.5 ungefär så det är ingen tid att gå på. Men i morgon ska jag sikta på 33-34 min, om Gud vill och byxorna håller.
Quote from Satu Andersson on 9 May 2008, 23:06Fixar jag det under 35 min är jag hur nöjd som helst! Pga av skada har jag inte hunnit med ngn träning på stigar ännu.
Fixar jag det under 35 min är jag hur nöjd som helst! Pga av skada har jag inte hunnit med ngn träning på stigar ännu.