Quote from Guest on 17 March 2012, 16:06Måndagen den 19 mars doppar jag fötterna i Stilla havet utanför Seaside i Oregon och börjar en 520 mil lång ensamlöpning över den amerikanska kontinenten. Jag hoppas kunna bjuda dig på en spännande följetong i hundra avsnitt om löpning och om livet, männi
Måndagen den 19 mars doppar jag fötterna i Stilla havet utanför Seaside i Oregon och börjar en 520 mil lång ensamlöpning över den amerikanska kontinenten. Jag hoppas kunna bjuda dig på en spännande följetong i hundra avsnitt om löpning och om livet, männi
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 16:16Oj oj vilken utmaning, ett stort lycka till!
Oj oj vilken utmaning, ett stort lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 16:23Springer du med rätt nummerlapp?
Springer du med rätt nummerlapp?
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 16:35OJ! Ruskigt imponerande som sagt. Lycka till! Måste absolut kolla hur det går för dig framöver. 🙂
OJ! Ruskigt imponerande som sagt. Lycka till! Måste absolut kolla hur det går för dig framöver. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 16:38Häftigt! Lycka till(t+)
Häftigt! Lycka till(t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 16:46Lycka till! Ska följa din blogg.
Lycka till! Ska följa din blogg.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 17:15Imponerande! Lycka till!
Imponerande! Lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 18:06Jag måste erkänna att det är inte lika coolt eller imponerande tredje gången, är liksom inget nytt med det hela.
Jag måste erkänna att det är inte lika coolt eller imponerande tredje gången, är liksom inget nytt med det hela.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:20Det som är nytt är att ingen någonsin har sprungit ensam tvärs över USA tre gånger (t+)
Det som är nytt är att ingen någonsin har sprungit ensam tvärs över USA tre gånger (t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:35Varför skulle det inte vara lika coolt och imponerande tredje gången - har USA krympt, eller?
Varför skulle det inte vara lika coolt och imponerande tredje gången - har USA krympt, eller?