Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:41Hur många ggr var det Forrest Gump sprang över USA eg? 😉
Klart det är imponerande - sjukt imponerande! Mer än 5 mil om dagen i drygt 3 månader, det är nog mer än de flesta tyckare presterar skulle jag tro. 🙂
Hur många ggr var det Forrest Gump sprang över USA eg? 😉
Klart det är imponerande - sjukt imponerande! Mer än 5 mil om dagen i drygt 3 månader, det är nog mer än de flesta tyckare presterar skulle jag tro. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:49Grymt imponderande!!! =) Vad jag vet så har USA samma storlek... förstod inte
Grymt imponderande!!! =) Vad jag vet så har USA samma storlek... förstod inte
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:49Grymt imponderande!!! =) Vad jag vet så har USA samma storlek... förstod inte
Grymt imponderande!!! =) Vad jag vet så har USA samma storlek... förstod inte
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 19:57Det måste ju vara etter värre, man har ju en aning om vad man ger sig in på.
Respekt!
Det måste ju vara etter värre, man har ju en aning om vad man ger sig in på.
Respekt!
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 21:21Lycka till! Självklart är det mycket imponerande... Lagt din blogg som favorit och lovar att titta in då och då. Ska bli skoj att följa dig. Vilken väg har du tänkt att ta? Hoppsan det framgick ju på din sida. Well, Run Suneson Run!
Lycka till! Självklart är det mycket imponerande... Lagt din blogg som favorit och lovar att titta in då och då. Ska bli skoj att följa dig. Vilken väg har du tänkt att ta? Hoppsan det framgick ju på din sida. Well, Run Suneson Run!
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 21:47Lycka till! Skall du verkligen springa igen!
Lycka till! Skall du verkligen springa igen!
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 08:43Sen är ju åldern väldigt respektingivande i det här sammanhanget också...
Sen är ju åldern väldigt respektingivande i det här sammanhanget också...
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 09:03+1!
+1!
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 09:12Liten söndagsquiz:
I vilken av USA:s 50 delstater ligger den västligaste punkten, Hawaii eller Alaska?
Ajabaja, inte googla!
Liten söndagsquiz:
I vilken av USA:s 50 delstater ligger den västligaste punkten, Hawaii eller Alaska?
Ajabaja, inte googla!
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 09:13Jag chansar på Alaska.
Jag chansar på Alaska.