Quote from Guest on 27 May 2007, 21:49Någon som har några erfarenheter att dela med sig?
Någon som har några erfarenheter att dela med sig?
Quote from Jonas Bäckstrand on 27 May 2007, 21:59Nej fast det verkar hur kul som helst! Jag vill jag vill jag vill 🙂
http://blogg.piggelina.se
Nej fast det verkar hur kul som helst! Jag vill jag vill jag vill 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 00:25Jag reste till New York marathon med dem förra året och är nöjd -- synd att man bara kunde köpa hela paketlösningar (jag hade gärna nöjt mig med resa + startplats och fixat boende på annat håll -- men det är väl priset man betalar för garanterad startplat
Jag reste till New York marathon med dem förra året och är nöjd -- synd att man bara kunde köpa hela paketlösningar (jag hade gärna nöjt mig med resa + startplats och fixat boende på annat håll -- men det är väl priset man betalar för garanterad startplat
Quote from Kicki K on 28 May 2007, 08:56Jag åkte med dem 2004 också till NY. Det fungertade väldigt bra. Då kunde man välja eget boende.
Det blir lite dyrt att åka med dem jmf med att allt fixa själv men just till NY får man inte tag på startplats på annat sätt.
Jag är ändå väldigt nöjd med ar
Jag åkte med dem 2004 också till NY. Det fungertade väldigt bra. Då kunde man välja eget boende.
Det blir lite dyrt att åka med dem jmf med att allt fixa själv men just till NY får man inte tag på startplats på annat sätt.
Jag är ändå väldigt nöjd med ar
Quote from Christer Heinbäck on 28 May 2007, 08:59Jag är jättesugen på att åka med dom till Marathon i Athen i november.
Önskar mig "bidrag" till det i present när jag fyller år i sommar. (H)
Jag är jättesugen på att åka med dom till Marathon i Athen i november.
Önskar mig "bidrag" till det i present när jag fyller år i sommar. (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 09:10<Önskar mig "bidrag" till det i present när jag fyller år i sommar
Men om vi skall kunna bidra Sandra, måste du ju lägga ut ditt kontonummer också;)
<Önskar mig "bidrag" till det i present när jag fyller år i sommar
Men om vi skall kunna bidra Sandra, måste du ju lägga ut ditt kontonummer också;)
Quote from Christer Heinbäck on 28 May 2007, 11:10Jag hade nog tänkt bidrag från min släkt men finns det fler som vill bidra, ja inte mig emot 😉
Jag hade nog tänkt bidrag från min släkt men finns det fler som vill bidra, ja inte mig emot 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 11:19Har varit på träningsläger med dem på Mallis för ett par år sen. Gediget program för alla nivåer! Och så var Rune Larsson med förstås, den största inspiratören av dem alla!
Har varit på träningsläger med dem på Mallis för ett par år sen. Gediget program för alla nivåer! Och så var Rune Larsson med förstås, den största inspiratören av dem alla!
Quote from Andreas Rickman on 28 May 2007, 14:38Bodde ihop med dem i Berlin förra året. Bara positivt.
Bodde ihop med dem i Berlin förra året. Bara positivt.
Quote from Erik Stenbäck on 30 May 2007, 22:46Kul att ni verkar nöjda! Bokade resa med dem idag till Honolulu - första maran...
Kul att ni verkar nöjda! Bokade resa med dem idag till Honolulu - första maran...