Quote from Funbeat user on 30 May 2007, 23:01Jag tänkte ta mig til Portugal på träningsläger med dem nästa säsong:-)
Jag tänkte ta mig til Portugal på träningsläger med dem nästa säsong:-)
Quote from Funbeat user on 31 May 2007, 23:41Jag åkte till New York 2005 och Berlin i fjol. Det fungerade bara bra. Nästa år blir det New York igen men då blir det finare hotell i NYC (låg hotellstandard) och ingen Washingtonvistelse. Washington är ganska tråkig (efter 3 hotellnätter).
Jag åkte till New York 2005 och Berlin i fjol. Det fungerade bara bra. Nästa år blir det New York igen men då blir det finare hotell i NYC (låg hotellstandard) och ingen Washingtonvistelse. Washington är ganska tråkig (efter 3 hotellnätter).
Quote from Lotta W on 1 June 2007, 23:17Jag ligger ett år efter dig, Jörgen 🙂
I o f s har jag inte anlitat Springtime.
Jag ligger ett år efter dig, Jörgen 🙂
I o f s har jag inte anlitat Springtime.
Quote from Sissel Svanøe on 6 June 2007, 16:24Jag var i Monte Gordo på ultralöparläger och det kan jag varmt rekommendera. Otroligt kul att träffa så många trevliga, löpintresserade människor på en gång. Duktiga och intresserade ledare! (t+)
Jag var i Monte Gordo på ultralöparläger och det kan jag varmt rekommendera. Otroligt kul att träffa så många trevliga, löpintresserade människor på en gång. Duktiga och intresserade ledare! (t+)
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 16:38Hur går det med löpningen förresten Maria---? Du skriver inte så mkt nuförtiden.:-)
Hur går det med löpningen förresten Maria---? Du skriver inte så mkt nuförtiden.:-)
Quote from Sissel Svanøe on 6 June 2007, 21:20Du får kolla sammanfattningen i Sthlm maran gruppen. Jag fick något mupp med foten så att den svullnade upp och värkte och inte gick att använda till någontong! 🙁 Inte ens att gå med så då kändes det inget kul att sitta här med omlagd fot. Surt att tapp
Du får kolla sammanfattningen i Sthlm maran gruppen. Jag fick något mupp med foten så att den svullnade upp och värkte och inte gick att använda till någontong! 🙁 Inte ens att gå med så då kändes det inget kul att sitta här med omlagd fot. Surt att tapp