Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:35va bra. blev lite rädd att de såg amatör stämpeln på mig och tänkte "hon ska fan inte ha någon tröja"
va bra. blev lite rädd att de såg amatör stämpeln på mig och tänkte "hon ska fan inte ha någon tröja"
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 11:20Jag anmälde mig i torsdags, sista dagen för att få tröja, och det ska bli superkul. Vore också kul om vi funbeatare kan springa i likadana tröjor så vi känner igen varandra ute i banan. Vad säger ni andra. Någon som har förslag på hur vi ordnar det?
Jag anmälde mig i torsdags, sista dagen för att få tröja, och det ska bli superkul. Vore också kul om vi funbeatare kan springa i likadana tröjor så vi känner igen varandra ute i banan. Vad säger ni andra. Någon som har förslag på hur vi ordnar det?
Quote from Karro Larsson on 10 November 2007, 14:44Jag är också anmäld. Väntar med spänning på tröjan.. 😉
Jag är också anmäld. Väntar med spänning på tröjan.. 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 17:16anmälde mig faktiskt också precis i sista stund..
väntar också på tröjan..men kommer att måsta springa i jobbtröjan, då jag faktiskt fick mitt arbete att sponsra mig..
fast vem e sugen att springa med en jobbtröja i bomull egentligen?
suck..
e ju in
anmälde mig faktiskt också precis i sista stund..
väntar också på tröjan..
men kommer att måsta springa i jobbtröjan, då jag faktiskt fick mitt arbete att sponsra mig..
fast vem e sugen att springa med en jobbtröja i bomull egentligen?
suck..
e ju in
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 17:57Hoppas att det finns Funbeat-tröjor tills dess. Då är ju problemet löst!
Hoppas att det finns Funbeat-tröjor tills dess. Då är ju problemet löst!
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 18:02Jag tror inte att det finns - tyvärr.... 🙁
Jag tror inte att det finns - tyvärr.... 🙁
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 18:05Det sägs ju att det är under bearbetning, men man vet ju inte om det blir av... Annars hade jag idén att man skriver nåt på sin nummerlapp som visar att man finns på Funbeat.
Det sägs ju att det är under bearbetning, men man vet ju inte om det blir av... Annars hade jag idén att man skriver nåt på sin nummerlapp som visar att man finns på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 18:13Ja det skulle ju funka att markera på nummerlappen men det är roligare med en speciell tröja. Vem är det som håller i tillverkning av funbeat-tröja? Någon som vet nåt om de?
Ja det skulle ju funka att markera på nummerlappen men det är roligare med en speciell tröja. Vem är det som håller i tillverkning av funbeat-tröja? Någon som vet nåt om de?
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 19:40Alltså det är väl Olle som håller på och kollar upp det. Har jag läst av andra alltså, vet inte om det stämmer...
Alltså det är väl Olle som håller på och kollar upp det. Har jag läst av andra alltså, vet inte om det stämmer...
Quote from Pelle Winbladh on 10 November 2007, 20:11Jag har också anmält mig, och fått tröjan.
Jag har också anmält mig, och fått tröjan.