Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonStängd tråd
You need to log in to create posts and topics.

Häromdagen stängdes följande tråd ner av administratören av Triathlongruppen såvitt jag förstår:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=662334

Jag har inte använt Funbeat speciellt länge, men tycker att det är ett mycket bra och informativt

Det handlar framför allt om vem som tjänar pengar på det. Om det är den som skriver inlägget som står bakom vad det nu handlar om och det organiseras för att tjäna pengar så är det reklam.

I det fallet du refererar till så framgår det inte särskilt tydli

OK. Tack för snabbt svar. Såg bara att lägret låg på Triathlon Västs hemsida.

Jag såg det också.
Det är som sagt lite otydligt i informationen om vem som arrangerar det, men Triathlon Väst är med på något sätt.
I vilket fall som helst så skulle det vara snyggare om de hade stått som arrangör. Nu ser det ut att vara en privatperson.

Det ser snarare ut att vara privatpersonens företag. Jag mailar Olle. Han får avgöra var gränsen dras. Jag tyckte dock att det var smygreklam och stängde tråden.

Lars har ju ett eget företag med en annan hemsida. Sidan där inbjudan ligger får nog ses som privat.

Jag gissar att anledningen att inbjudan inte ligger på Triathlon Västs sida är att de/vi just nu inte har ngn aktiv webmaster.

Läser man inbjudan är det

Jag tänkte ladda ner dokumentet och titta, men orkade inte vänta i en minut. I vanliga fall är väl en minut ok, men inte när man tvingas se en massa usel reklam från nedladdnings siten.

> Fast jag kan hålla med om att det är lite luddigt när Lars använder sin företags-email, och konto-nummer, ist för föreningens bank-giro.

Det var vad jag tog fasta på. Lars har varit i kontakt med mig och ifrågasatt mitt agerande.

Det kan inte vara så svårt att kolla med Olle innan...

Om man läser på Tri Västs hemsida så är detta läger i Halmstad 7-9 maj ett av de två läger som styrelsen beslutat att sponsra i vår (det andra är i Falkenberg 23-25 april).

Det finns lite info på hemsidan och även lite under träningsfliken.

Mer än så ve