Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonStängd tråd
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Det är jag som arrangerar lägret för alla de triathleter som är sugna på ett distansläger. Det är alltså inte ett Triathlon Väst-arrangemang. Däremot sponsrar Triathlon Väst lägret genom att betala för banhyran i simhallen (gäller samtliga deltagare

Hej igen!
Vill bara klargöra att jag mycket tydligt bett admin att ta bort inlägget. Varför det inte gjorts ber jag att få en förklaring till!

Over and out - igen!
/L

Jag kan inte ta bort inlägget. Det kan bara Olle göra.

...och det har jag bett dig be Olle göra...eller hur?
/L

Jag har bett Olle ta ställning till huruvida han tycker att din inbjudan och tråden är OK överhuvudtaget. Om du vill att han ska ta bort den ovillkorligen så kan du vända dig direkt till honom.

Halloj!

Efter att ha blivit tillfrågad om inlägget i fråga så har jag språkat lite med Lars, samt läst inläggen ovan, och har kommit fram till att inlägget Lars gjorde var helt ok.

Så för att förtydliga: Reklam i affärssyfte/vinstsyfte är inte ok, då f

Hej Olle!
Tack för ditt svar. Jag stöttar helt ditt resonemang kring rimligheten i att betala för display av vinstdrivande verksamhet.

Tack också för inspelet att lägga tillbaka inlägget. Det finns dock kommentarer i tråden kring otydlighet om vem som ar

Låter rimligt Olle!

Om någon gör reklam i syfte att tjäna pengar så bör man betala för sig när det gäller föreningar och liknande som inte är vinstdrivande så bör det vara gratis. Samma sak om någon privatperson tipsar om att något säljs ut någonstans so

Ett förtydligande i denna tråd.
Triathlon Väst arrangerar inte detta läger. Däremot sponsrar vi med en subventionerad del för våra medlemmar och banhyra för lägret.

Mvh
Christine Wageborn
Ordförande, Triathlon Väst

En allmän reflektion. Vad var det för mening med att stänga tråden?

1. Själva reklamlänken låg ju kvar (om det nu ansågs vara reklam).
2. Någon öppnar en ny sida (denna) där man kan diskutera fritt om själva evenemanget.

Om man ville hindra gratisrekla