Quote from ellen olsson on 10 March 2010, 22:19En stängd tråd dyker upp färre gånger med olästa inlägg.
En stängd tråd dyker upp färre gånger med olästa inlägg.
Quote from Camilla Höög on 10 March 2010, 22:50Det är bra att vi får upp såna här diskussioner så att gränserna sätts lite tydligare. För att alla ska kunna deltaga i diskussionen så behövde originalinlägget vara kvar.
Det är bra att vi får upp såna här diskussioner så att gränserna sätts lite tydligare. För att alla ska kunna deltaga i diskussionen så behövde originalinlägget vara kvar.
Quote from Håkan Öhling on 11 March 2010, 08:31En stängd tråd dyker fortfarande upp exakt en gång hos varje potentiell intressent. Alltså är reklamen utdelad. Sen har vi denna extra tråd som ger exakt lika många träffar som den första och dessutom med en länk till den...
Jag menar att om man länkat t
En stängd tråd dyker fortfarande upp exakt en gång hos varje potentiell intressent. Alltså är reklamen utdelad. Sen har vi denna extra tråd som ger exakt lika många träffar som den första och dessutom med en länk till den...
Jag menar att om man länkat t
Quote from ellen olsson on 11 March 2010, 08:41Gärna för mig. Nu finns dock inte den funktionen.
Gärna för mig. Nu finns dock inte den funktionen.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 09:01Blev ju en stor diskussion det här....
Jag önskar i alla fall Lars ett stort lycka till med lägret och hade gärna deltagit själv om jag varit lite varmare i triathlonkläderna.
Blev ju en stor diskussion det här....
Jag önskar i alla fall Lars ett stort lycka till med lägret och hade gärna deltagit själv om jag varit lite varmare i triathlonkläderna.