Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 17:04Det är mycket bättre att köpa svindyra cyklar, ramar, komponenter eller hjul för väldigt bra priser.
Det är balsam för själen!Skumt att proffsen ratar nya DA STI 7900 och kör med STI 7800 istället.
Der borde läsa reklamen eller Tour när de är lediga.
Det är mycket bättre att köpa svindyra cyklar, ramar, komponenter eller hjul för väldigt bra priser.
Det är balsam för själen!
Skumt att proffsen ratar nya DA STI 7900 och kör med STI 7800 istället.
Der borde läsa reklamen eller Tour när de är lediga.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:10Utseendet spelar inte någon större roll för mig faktiskt. Cykeln jag köpte i höstas anses nog inte va speciellt snygg ändå. Aluminium ram och Ultegra rakt igenom.
Mavic ksyrium elite kanske tom är lite för snygga 😉
Seriöst så är jag nog ute efter bäst
Utseendet spelar inte någon större roll för mig faktiskt. Cykeln jag köpte i höstas anses nog inte va speciellt snygg ändå. Aluminium ram och Ultegra rakt igenom.
Mavic ksyrium elite kanske tom är lite för snygga 😉
Seriöst så är jag nog ute efter bäst
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:23Dom säljer Bontrager hjul i butiken där jag köpte min cykel.
Bontrager Race Lite är inom min budget. Är dom värda att "gnälla" till sig ett bra pris på?
Dom säljer Bontrager hjul i butiken där jag köpte min cykel.
Bontrager Race Lite är inom min budget. Är dom värda att "gnälla" till sig ett bra pris på?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:28Jag hade inte lagt mitt krut på Bontrager lite.
Jag gillar Mavics nav som har maskinkullager av bra kvalitet och passning.
Deras Ksyrium Elite håller för väldigt mycket misshandel utan att behöva riktas.
DET tycker jag är viktigt.
Jag kör med Chorus 32 n
Jag hade inte lagt mitt krut på Bontrager lite.
Jag gillar Mavics nav som har maskinkullager av bra kvalitet och passning.
Deras Ksyrium Elite håller för väldigt mycket misshandel utan att behöva riktas.
DET tycker jag är viktigt.
Jag kör med Chorus 32 n
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:54Nästa fråga man vill veta nu är, hur dålig är en standardcyklist?.
🙂
Nästa fråga man vill veta nu är, hur dålig är en standardcyklist?.
🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:55Står inte det i Tours tester? De borde testa sin testpersonal.
Står inte det i Tours tester? De borde testa sin testpersonal.
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 19:56Troligen är dom flesta motionärer mycket sämre än sina cyklar...
Troligen är dom flesta motionärer mycket sämre än sina cyklar...
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:03Man kan diskutera hur dåliga cyklister är och även diskutera hur dåliga vissas inlägg i diverse trådar är.
Bra tips på hjul runt 5000kr är jag intresserad av. Passar min nivå och min cykel hur bra som helst!
Som passar till shimano.
Man kan diskutera hur dåliga cyklister är och även diskutera hur dåliga vissas inlägg i diverse trådar är.
Bra tips på hjul runt 5000kr är jag intresserad av. Passar min nivå och min cykel hur bra som helst!
Som passar till shimano.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:04http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/racer_cross/komponenter-3/hjul-4/kanttrad/medium-falg/campagnolo-zonda-hjulset-svart.html
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 20:06Ja vissa borde inte skriva inlägg!
Ja vissa borde inte skriva inlägg!