Quote from j sollerman on 27 May 2009, 15:49Jag kör sakta så folk hinner se.
Jag kör sakta så folk hinner se.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:57Ännu bättre - fulhjul som man skäms för, då kör man fortare så ingen ska hinna se...
Ännu bättre - fulhjul som man skäms för, då kör man fortare så ingen ska hinna se...
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 15:58Skulle aldrig köpa ett par hjul som jag tycker är fula.
Skulle aldrig köpa ett par hjul som jag tycker är fula.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:00Jaja bara ett förslag. Träningstips eller vad man ska kalla det.....
Jaja bara ett förslag. Träningstips eller vad man ska kalla det.....
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:00För några år sedan kostade mitt Ksyrium bakhjul 2700: att laga efter en vurpa ( en fälg, 12 ekrar+arbete).
Standard handbyggda är INTE fel.(t+)
För några år sedan kostade mitt Ksyrium bakhjul 2700: att laga efter en vurpa ( en fälg, 12 ekrar+arbete).
Standard handbyggda är INTE fel.(t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:01Mot bättre vetande ska jag nog köpa ett par snygga då. Får väl byta lager om de är undermåliga.... om jag nu märker nåt.
Mot bättre vetande ska jag nog köpa ett par snygga då. Får väl byta lager om de är undermåliga.... om jag nu märker nåt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:01Själv har jag idag läst i tråden att jag har risiga hjul - Mavic Ksyrium elite
Själv har jag idag läst i tråden att jag har risiga hjul - Mavic Ksyrium elite
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:01Varför kör du på det sättet, Nisse?
Varför kör du på det sättet, Nisse?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:03Det är en persons åsikt och ingen sanning, om det inte är min åsikt!
Det är en persons åsikt och ingen sanning, om det inte är min åsikt!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 16:04Om det var svar till mig David så var mitt inlägg ironi - ungefär som Ekwalls du vet....
Om det var svar till mig David så var mitt inlägg ironi - ungefär som Ekwalls du vet....