Quote from Guest on 13 April 2007, 08:44Den 16 april kör vi igång - nu ska 10 kilo ryka all världens väg och aldrig hitta tillbaka! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif
Häng på!
Den 16 april kör vi igång - nu ska 10 kilo ryka all världens väg och aldrig hitta tillbaka! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif
Häng på!
Quote from Lena Bjerlöw on 13 April 2007, 08:54Hej Maria! Jag är på! 🙂 Lite pepp och stöd kan aldrig vara fel!
Hej Maria! Jag är på! 🙂 Lite pepp och stöd kan aldrig vara fel!
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 08:57Åh, vad kul att "se" dig, Karin! Du har rätt - ibland behöver man det där lilla extra ögat på sig, i med- och motgång. Och du, tänk vilka resultat vi får se´n 😉
Åh, vad kul att "se" dig, Karin! Du har rätt - ibland behöver man det där lilla extra ögat på sig, i med- och motgång. Och du, tänk vilka resultat vi får se´n 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 10:13Hmm, skulle också behöva går ner sisådär 10 kg.. så jag är på!
Hmm, skulle också behöva går ner sisådär 10 kg.. så jag är på!
Quote from Pelle Winbladh on 13 April 2007, 10:58Jag är med! Har gått ner 8-10 kg redan, men stått still ett tag nu.
Jag är med! Har gått ner 8-10 kg redan, men stått still ett tag nu.
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 11:11Jag tjuvstartade i Januari.. 😉 men har nu 12 kg kvar varav jag skall ta minst 10 kg för att bli nöjd. Så jag är gärna med här. Förutsätter att du "kontrollerar" oss regelbundet med upprop !! 😀
Mina vikter kan ni dock se i min träningskalender.Mitt mål
Jag tjuvstartade i Januari.. 😉 men har nu 12 kg kvar varav jag skall ta minst 10 kg för att bli nöjd. Så jag är gärna med här. Förutsätter att du "kontrollerar" oss regelbundet med upprop !! 😀
Mina vikter kan ni dock se i min träningskalender.
Mitt mål
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 11:19Jag är med!!! (t+)
Nu ger vi järnet tjejer...;)
Jag är med!!! (t+)
Nu ger vi järnet tjejer...;)
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 11:22Ber om ursäkt Jonas(H)
Vi ger järnet tjejer och KILLAR...(L)
Ber om ursäkt Jonas(H)
Vi ger järnet tjejer och KILLAR...(L)
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 18:49Hej!
Helt ny på det här forumet och sitter och försöker komma på hur det fungerar 🙂Jag vill gärna vara med här. 10 kilo är ganska precis vad mitt mål innan sommaren är att gå ner. Trivs inte alls med den kropp tre barn och allt för mycket stilla sitta
Hej!
Helt ny på det här forumet och sitter och försöker komma på hur det fungerar 🙂
Jag vill gärna vara med här. 10 kilo är ganska precis vad mitt mål innan sommaren är att gå ner. Trivs inte alls med den kropp tre barn och allt för mycket stilla sitta
Quote from Pelle Winbladh on 13 April 2007, 21:06Du har hamnat helt rätt! Vi hjälps åt.
Du har hamnat helt rätt! Vi hjälps åt.