Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum10 kg lättare! (FINNS EJ MER!)START V. 16!
You need to log in to create posts and topics.

Råkade tyvärr skapa en egen diskussion, var ju inte helt meningen men men fel blir det ibland. Kul att ha lite kompisar som kan peppa varandra, ska ner 10 kg jag med som sagt.

Jag har också ungefär 8-10 kilo kvar till målvikt. Har hamnat i en stoooor svacka nu, så jag behöver verkligen ett litet stödgäng!

Här är en till som behöver pepping...och kan peppa.Jag har ca 18kg kvar till min målvikt(32 kg ä borta).Det går fruktansvärt trögt just nu,jag slarvar äter nästan aldrig lunch i veckorna och på helgerna när "gubben" är hemma blir det i stället massa onytt

Hej Mia!
Jätteduktigt att du lyckas gått ner 32 kilo!! Imponerande! (t+)
Faller också väldigt lätt, men känner en stor motivation nu när jag gått med här! Äter en bra kost, men är ruskigt svag för sötsaker, både choklad och kaffebröd och det är inte lätt

Bra jobbat Mia.
Fin bild bea trix! 🙂

Jag har nån slags ny motivation i mig idag. För förändring, förmodligen förändring på hela min livssituation just nu. Vem vet var det bär av..
Gotta till det med en STOR godispåse i torsdags, vilket var precis vad ja

Hej på er. Jag vill också gå ner runt 10kg och nu har jag hittat hit. 🙂

Har länge resonerat att "tränar man tillräckligt så spelar det inte så stor roll vad man äter"...men till slut insett att det resonamanget inte håller just nu. Har nämligen problem

Vibratotor träning är räddningen (t+)när man som jag inte tycker om att styrketräna.Man står el sitter i olika possitioner.På ca 1 mån har mina lår minskat med 8cm i diameter och celluiterna minskat regält.(till och med att min man påpekade detta).Jag har

Mia!
Tack för att du berättade! Intressant!
Om jag ramlar på en någon gång ska jag verkligen testa!!
Härligt när du märker att det ger resultat och förändring!!!
Det sporrar ju till att träna mer!! (t+)
~Bea~

Mia: Jag tycker också att styrketräning är såååå tråkigt (tyvärr).
var finns sådana hemma vibrationsträningsgrejjor och vad kostar det?

Åh va nyfiken jag blev på den där vibrationsträningen. Är det möjligtvis den som Kicki Danielsson provade i tv-programmet Du är vad du äter?? *tell me* NYFIKEN till max.