Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum10 kg lättare! (FINNS EJ MER!)START V. 16!
You need to log in to create posts and topics.

Här är en till som oxå är HELT på 😉

JAG ÄR MED! 😀
Jag kommer dock räkna från min vikt igår. väger mig alltid varje torsdag! 🙂

Jag vill också!!!
Långsamt och säkert är mina ledord 🙂
Har varit uppe på BMI 40, men nu är det inte många siffror kvar tills jag "bara" är överviktig 🙂 Tragiskt att det gick så långt - men det är ju inget att haka upp sig på nu. Till veckan kommer det

Mitt bmi är "bara" 35.9 😮
http://www.markazits.com/diet/bmi.php <- bra sida att kolla det på

så hur ser "tanken" ut för er då? För mig kommer det vara viktigast att skära ner på godis och läsk. jag vill lära mig kontrollera det, så det inte går över s

Jag har inte tio kilo att gå ner, snarare 6-7 kilo hoppas att man är välkommen ändå.

Jga har envist hängt kvar vid inbillningen att det var 3-4 kilo för mycket men sen förra sommaren har ca 3 kilo smugit sig på i omgångar 🙁

Det tråkiga är att jag vet

Kul att vi blivit så många. Bra initiativ Maria!!! (t+)

Jag har samma problem som du Marie. Jag rör mig ganska mycket och har alltid tränat, men... Jag har så svårt att låta bli godis och GLASS!!! 🙁

Senaste veckan har jag fyllt i vad jag ätit i "m

Hej hänger också gärna på har i och för sig närmare 25 kg att bli av med men en liten knuff åt rätt håll skadar juh inte. En utmaning hjälper juh till. har redan vunnit en utmaning i år mot min bror, vem som först kom under 100 strecket 😉

GLASS! Kom precis på att jag har underbar chokladglass i frysen. lite så där.... Sista adjö innan man skärper sig helt.. jag (L) glass!

Annki, precis vad du gör med att fylla i allt du äter är vad jag gör och det fungerar kanon.

Det bästa är om du kan kombinera det med träning, så den totala in-outputten visas. Då blir det att man går och tränar för att skapa ännu större underskott... n

Ok, start idag!

Min målvikt blir dagens vikt -6 kilo, belöningen vid målgång blir en ny tatuering (det borde åtminstone ge mig tillräckligt med tid för att få fram det perfekta motivet...).

Nu kör vi så det ryker!