Quote from Christer Berg on 22 May 2010, 11:40Totalt OT men hur beslutas det vilken startgrupp man ska tillhöra?
Totalt OT men hur beslutas det vilken startgrupp man ska tillhöra?
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 11:42Se svar här:
http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet/Confutatis-et/Seedningsregler/Ava har t.ex. rätt enligt punkt 3.
Se svar här:
http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet/Confutatis-et/Seedningsregler/
Ava har t.ex. rätt enligt punkt 3.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:06Är det alltså ok att flytta bakåt i startgrupperna?
Min sambo och jag var inställda på att springa tillsammans i år och var i samma startgrupp. Tyvärr blev jag skadad och kunde inte starta så han fick springa ensam (nåja, det var NÅGRA till som sprang).
Är det alltså ok att flytta bakåt i startgrupperna?
Min sambo och jag var inställda på att springa tillsammans i år och var i samma startgrupp. Tyvärr blev jag skadad och kunde inte starta så han fick springa ensam (nåja, det var NÅGRA till som sprang).
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:24Enligt den officiella informationen får man inte byta startgrupp.
Dom som har frågat har dock fått svar att det går bra att byta till en senare startgrupp.
Enligt den officiella informationen får man inte byta startgrupp.
Dom som har frågat har dock fått svar att det går bra att byta till en senare startgrupp.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:25Nej. Det är tillåtet att starta i senare startgrupp. Vilken snäll sambo du har! 🙂 Min springer alltid ifrån mig.
Nej. Det är tillåtet att starta i senare startgrupp. Vilken snäll sambo du har! 🙂 Min springer alltid ifrån mig.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:26Jag vet inte varför jag började mitt svar med nej. Jag menar att JA, han får flytta bak!
Jag vet inte varför jag började mitt svar med nej. Jag menar att JA, han får flytta bak!
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 12:35Tack! Det var bra besked.
Ja, Jenny. Han är snäll och inte det minsta tävlingsinriktad. Så han springer med mig i min takt trots att han är mycket snabbare. Vi umgås helt enkelt under löprundorna och småpratar lite mellan flåsen. Bra sätt att träna, tyc
Tack! Det var bra besked.
Ja, Jenny. Han är snäll och inte det minsta tävlingsinriktad. Så han springer med mig i min takt trots att han är mycket snabbare. Vi umgås helt enkelt under löprundorna och småpratar lite mellan flåsen. Bra sätt att träna, tyc
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 13:14Tack för alla svar, nu var det ju eg inte jag som skulle springa utan min man men ändå.
Det var ca två timmar mellan grupperna och eftersom de som sprungit förr inte var så sugna att trängas så sprang min man "ensam". Han kom dock i mål alldeles alldeles
Tack för alla svar, nu var det ju eg inte jag som skulle springa utan min man men ändå.
Det var ca två timmar mellan grupperna och eftersom de som sprungit förr inte var så sugna att trängas så sprang min man "ensam". Han kom dock i mål alldeles alldeles
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 23:01Intressant att man kan flytta bakåt, då gör det inget om man råkar missa "sin" start?
Och råkar man hamna precis bakom TEAM eller nån annan sådan grupp så kan man bara hoppa bak till 18 där man får en väldigt trängselfri resa (i alla fall hade jag det i å
Intressant att man kan flytta bakåt, då gör det inget om man råkar missa "sin" start?
Och råkar man hamna precis bakom TEAM eller nån annan sådan grupp så kan man bara hoppa bak till 18 där man får en väldigt trängselfri resa (i alla fall hade jag det i å
Quote from Camilla Höög on 26 May 2010, 11:16Din tid börjar inte räknas förrän du springer över startmattan som är ett par hundra meter framför startlinjen.
Om du är extremt(!) långsam eller kollapsar direkt när startskottet går och kommer fram till startmattan först efter en timme så bör du inte di
Din tid börjar inte räknas förrän du springer över startmattan som är ett par hundra meter framför startlinjen.
Om du är extremt(!) långsam eller kollapsar direkt när startskottet går och kommer fram till startmattan först efter en timme så bör du inte di