Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:05Men man får speca vilken sport det ska röra sig om i alla fall? Eller ska man vara beredd på att köpa cykel/skidor/spikskor/etc?
Men man får speca vilken sport det ska röra sig om i alla fall? Eller ska man vara beredd på att köpa cykel/skidor/spikskor/etc?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:07Snart kommer det här att urarta till min favoritgren: 10000m boxning.
Snart kommer det här att urarta till min favoritgren: 10000m boxning.
Quote from Håkan Öhling on 27 September 2011, 19:10Näpp, Elin - inget fusk! Fast nu är ju tråden under löpning, så någon form av löp bör ingå. Fotboll?
Näpp, Elin - inget fusk! Fast nu är ju tråden under löpning, så någon form av löp bör ingå. Fotboll?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:10Och hur ska vi göra med dam- och herr-klasser? Tänk om någon försöker sätta ett nytt världsrekord och den har råkat hamna i en klass där det finns harar av andra könet. 😉
Och hur ska vi göra med dam- och herr-klasser? Tänk om någon försöker sätta ett nytt världsrekord och den har råkat hamna i en klass där det finns harar av andra könet. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:46Någon som vill ha ett startbevis för en ridgren? Distans? Western? Hoppning? Dressyr? Jag kan bidra med en (nätt och jämnt inriden) häst också. Allt för ökad publikvänlighet. 😉
Någon som vill ha ett startbevis för en ridgren? Distans? Western? Hoppning? Dressyr? Jag kan bidra med en (nätt och jämnt inriden) häst också. Allt för ökad publikvänlighet. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:38Håller absolut med Torbjörn..."Köp startBEBIS å inte veta vad det innebär"....där tror jag att många i alla fall killarna måste tänka till fler än en gång.....ehe....!?
Håller absolut med Torbjörn..."Köp startBEBIS å inte veta vad det innebär"....där tror jag att många i alla fall killarna måste tänka till fler än en gång.....ehe....!?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:09Vadå, köper inte vi killar alltid startBEBIS i säcken ? *ler*
Vadå, köper inte vi killar alltid startBEBIS i säcken ? *ler*
Quote from Håkan Öhling on 27 September 2011, 22:39Hallå där, Kjell. Kapa inte tråden nu bara för att min autospell råkade korrigera :@
😉
Hallå där, Kjell. Kapa inte tråden nu bara för att min autospell råkade korrigera :@
😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 22:42Jo visst Fred....å inte vet många vad det innebär heller....!? Tyvärrrrrrr!
Jo visst Fred....å inte vet många vad det innebär heller....!? Tyvärrrrrrr!
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 22:46Okidoki Torbjörn...jag ber om ursäkt för ingreppet. Inget illa ment. Tror att vi kanske har samma åsikt om startbevis oxo.
Okidoki Torbjörn...jag ber om ursäkt för ingreppet. Inget illa ment. Tror att vi kanske har samma åsikt om startbevis oxo.